اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل دفتر فنی استانداری کردستان:

نظارت فنی بر اجرای طرح‌های عمرانی کردستان شدت می‌یابد

خبرگزاری فارس: مدیرکل دفتر فنی استانداری کردستان گفت: به منظور ارتقا سطح کمی و کیفی طرح‌های عمرانی در سطح استان، نظارت فنی بر این طرح‌ها تشدید می‌شود.

نظارت فنی بر اجرای طرح‌های عمرانی کردستان شدت می‌یابد

امیر قادری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار داشت: با توجه به افزایش اجرای طرح‌های عمرانی و تبدیل شدن استان به کارگاه عمرانی، باید در راستای افزایش طول عمر این پروژه‌ها بازرسی و نظارت بیشتری از سوی کارشناسان اعمال شود.

وی افزود: استفاده از مواد اولیه و مصالح ساختمانی با کیفیت بالا یکی از عوامل مهم در استحکام سازه‌ها و افزایش طول عمر طرح‌های عمرانی از سوی پیمانکاران است و باید پیمانکاران ملزم به رعایت موازین و مقررات مربوطه شوند.

مدیرکل دفتر فنی استانداری کردستان ابراز داشت: در این راستا با برنامه‌ریزی‌های به عمل آمده کمیته کارشناسی نظارت بر طرح‌های عمرانی در دفتر فنی استانداری تقویت و دامنه اجرایی آن در بسیاری از زمینه‌های مرتبط با طرح‌های عمرانی گسترش می‌یابد.

وی اضافه کرد: آزمایشگاه‌های فنی در زمینه‌های طرح‌های زیربنایی و برخی دیگر از موارد از جمله راه و ساختمان نقش مهمی در رعایت استانداردهای رایج فنی و مهندسی بر عهده دارد.

قادری خاطرنشان کرد: تمامی دستگاه‌های اجرایی متولی بخش پروژه‌های عمرانی و زیربنایی موظف به همکاری برای اجرای دقیق و مطلوب طرح‌ها و رعایت نکات فنی هستند.

وی در پایان گفت: اکثر طرح‌های مهر ماندگار استان نیز بر طبق زمان‌بندی در حال اجراست و در این رابطه نیز نظارت مناسبی به عمل آمده و به صورت مستمر ازسوی کمیته نظارتی این دفتر بازرسی‌های مورد نیاز انجام می‌گیرد.

انتهای پیام/صا30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول