اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی آبادان خواستار شد

نظارت مضاعف تاکسیرانی بر تاکسی‌های دربستی آبادان

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی آبادان خواستار نظارت مضاعف سازمان تاکسیرانی شهرستان بر تاکسی‌های دربستی این منطقه شد.

نظارت مضاعف تاکسیرانی بر تاکسی‌های دربستی آبادان

احمد چنداز امروز در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی فارس در آبادان اظهار کرد: با مظاهر علنی بدحجابی در آبادان به طور جدی برخورد می‌شود.

وی افزود: در این راستا دنباله‌رو طرح ارتقای امنیت اجتماعی، با افرادی که قصد اختلال در نظم و امینت عمومی شهر را دارند برخورد قاطع می‌شود.

*لزوم استقرار چند مینی‌بوس در ایستگاه تاکسی خیابان طالقانی

فرمانده انتظامی آبادان در پاسخ به خبرنگار فارس مبنی بر چگونگی برقراری امنیت و نظارت در سطح شهر افزود: مأموران نیروی انتظامی شهرستان آبادان همه تلاش خود را در راستای برقراری نظم و امینت به‌کار گرفته و در این زمینه از هیچ کوششی فروگذار نیستند.

وی با اشاره به مشکل ترافیکی و تجمع شهروندان برای گرفتن تاکسی در خیابان طالقانی خاطرنشان کرد: در این خصوص تاکسیرانی باید با مستقر کردن نیروهای خود در ایستگاه تاکسی‌های خیابان طالقانی، مانع از تجمع مردم و مشکل ترافیکی شود.

چنداز اضافه کرد: بسیاری از تاکسی‌ها تنها دربستی کار کرده و سبب اختلال در کار جابه‌جایی مسافران و به‌تبع شلوغی ایستگاه تاکسی واقع در خیابان طالقانی می‌شوند.

وی ادامه داد: در همین راستا از تاکسیرانی می‌خواهیم که با جدیت هر چه بیشتر و استقرار چند دستگاه مینی‌بوس در این مکان، مشکل مسافران و بسیاری از شهروندان را حل کند.

فرمانده انتظامی آبادان همچنین گفت: این محدوده باید توسط بازرسان تاکسیرانی نظارت و نحوه عملکرد و جابه‌جایی مسافران توسط تاکسی‌ها بازنگری شود.

وی در پایان اظهار کرد: امیدواریم با تعامل و حمایت بخش‌های مختلف اجرای شهرستان همچنین همکاری بیش از پیش شهروندان همچنان شهری آرام، امن و توأم با رفاه داشته باشیم.

انتهای پیام/خ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول