اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز:

نظارت مستمر بر نحوه فعالیت غرفه‌داران در نمایشگاه پاییزه

خبرگزاری فارس: معاون توسعه بازرگانی داخلی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز گفت: براساس تمهیدات اندیشیده شده نظارت مستمر بر نحوه فعالیت غرفه‌داران در نمایشگاه پاییزه انجام می‌شود.

نظارت مستمر بر نحوه فعالیت غرفه‌داران در نمایشگاه پاییزه

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، علی خلیلی ظهر امروز در بازدید از نمایشگاه پاییزه استان البرز اظهار داشت: ارائه خدمات بیشتر به مردم از مهم‌ترین وظایف مسئولان است.

وی ادامه داد: توجه به نیازهای مردم و رفع آنها نیز باید در اولویت کاری مسئولان قرار گیرد.

این مسئول با اشاره به این که راه‌اندازی نمایشگاه پاییزه نیز یکی از نیازهای مردم محسوب می‌شود افزود: هر ساله و در آستانه فصل بازگشایی مدارس نمایشگاه پاییزه در این استان راه‌اندازی می‌شود که خانواده‌ها و به ویژه دانش‌آموزان مایحتاج خود را به صورت مستقیم از این نمایشگاه تأمین می‌کند.

خلیلی با تأکید بر این که راه‌اندازی این نمایشگاه‌ها برای مردم صرفه اقتصادی بسیار زیادی را دارد ادامه داد: با ایجاد این نمایشگاه‌ها علاوه بر تأمین نیازهای مردم مانع از فعالیت سودجویان نیز خواهیم شد.

وی اظهار داشت: این نمایشگاه به مدت 10 روز دایر خواهد بود و شهروندان می‌توانند با حضور در این نمایشگاه نیازهای خود را تأمین کنند.

این مسئول با اشاره به این که این نمایشگاه در محل دائمی نمایشگاه‌های استان البرز دایر شده افزود: در این نمایشگاه اقلام کالایی متنوعی از سوی اتحادیه‌های لوازم التحریر، کفاشان، پوشاک، پیراهن دوزان، مواد غذایی و... به شهروندان البرزی عرضه خواهد شد.

خلیلی در ادامه سخنان خود یکی از سیاست‌های دولت به منظور تنظیم بازار را برگزاری نمایشگاه‌های عرضه مستقیم عنوان کرد و گفت: در همین راستا با لحاظ ظرفیت موجود در میان تشکل‌های صنفی و به ویژه مجمع امور صنفی این نمایشگاه در البرز نیز راه‌اندازی شده است.

معاون توسعه بازرگانی داخلی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز یادآور شد: میزان موفقیت نمایشگاه‌های فصلی به دیدگاه شهروندان و کارشناسان بستگی دارد، ولی با توجه به استقبالی که از طرف مردم در فصول مختلف صورت می‌پذیرد، قطعا با رفع برخی نواقص و کمبودها می‌توان گفت که اجرای نمایشگاه‌های فصلی برآیند و خروجی مثبتی داشته است.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول