اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون عمرانی دانشگاه آزاد اسلامی خبر داد

اهتمام جدی در نظارت بر ساخت فضاهای دانشگاهی

خبرگزاری فارس: معاون عمرانی دانشگاه آزاد اسلامی گفت: در امر ساخت و ساز باید تلاش کنیم امور عمرانی و ساخت فضاهای دانشگاهی به افراد با تجربه و متخصص واگذار شود و به امر نظارت نیز در این حوزه اهتمام جدی داشته باشیم.

اهتمام جدی در نظارت بر ساخت فضاهای دانشگاهی

به گزارش خبرگزاری فارس از اهر، حمید عباسی بعد از ظهر امروز در بازدید از پروژه‌های دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر تلاش‌های انجام شده در حوزه عمرانی و توسعه فضای فیزیکی دانشگاه را قابل توجه و در خور تقدیر اعلام کرد.

وی در خصوص فعالیت‌های انجام شده در حوزه عمرانی واحد اهر گفت: وضعیت ساخت و ساز در واحد اهر در کل نسبت به متوسط امر ساخت و ساز جامعه بسیار بهتر است و این نشان از تلاش‌های مضاعف انجام شده و رعایت نکات ایمنی و عمل به آیین‌نامه‌ها است.

عباسی گفت: این زلزله با وجود همه مصائب و خرابی‌ها و مشکلات جانبی آن یک آزمایشگاه آموزنده برای همه افراد اهل فن و کارشناسان است که می‌توانند با مطالعه و تحقیق میدانی نسبت به رفع نقایص اقدام کرده و از این حادثه تلخ تجربیات لازم را کسب کنند.

وی از تلاش‌های انجام شده برای تسریع در روند مرمت و بازسازی ساختمان‌های آسیب‌دیده دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهر قدردانی کرد و افزود: امیدواریم در آغاز سال تحصیلی جدید با فراهم کردن فضای مناسب و با نشاط برای دانشجویان فضای مناسبی برای آموزش، تحقیق و پژوهش اساتید و دانشجویان فراهم شود.

معاون عمرانی دانشگاه آزاد اسلامی، تأکید کرد: در امر ساخت و ساز، تلاش می‌کنیم امور عمرانی و ساخت فضاهای دانشگاهی به افراد با تجربه و متخصص و سابقه کار عملی به افرادی که اهل فن و تجربه هستند واگذار شود و به امر نظارت نیز در این حوزه اهتمام جدی داشته باشیم.

عباسی در خصوص کارکنان و کارشناسان عمرانی در واحدها گفت: باید همکاران با پروژه‌ها زندگی کنند و وقت بگذارند و در حد بضاعت خود در ارتقای کمی و کیفی و نظارت مطلوب تلاش کنند.

انتهای پیام/و20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول