اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان دشتستان خبر داد

اجرای 350 پروژه عمرانی در مدارس دشتستان

خبرگزاری فارس: رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان دشتستان از اجرای 350 پروژه عمرانی در مدارس شهرستان دشتستان در قالب ستاد پروژه مهر خبر داد.

اجرای 350 پروژه عمرانی در مدارس دشتستان

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان عباسعلی اسدی شامگاه سه‌شنبه در نشست شورای اداری شهرستان دشتستان اظهار داشت:‌ هفته دفاع مقدس فرصتی طلایی و ارزشمند برای قدردانی و گرامیداشت دلاوری و رشادت شهداست و باید از این فرصت برای انتقال مفاهیم و ارزش‌های دفاع مقدس و ازخودگذشتگی شهدا به نسل جدید نهایت بهره را ببریم.

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان دشتستان خاطر نشان کرد: علاوه بر تقارن سال تحصیلی جدید با هفته دفاع مقدس در سال تحصیلی جدید شاهد تقارن شروع سال تحصیلی و دهه کرامت هستیم و در برنامه‌های شروع سال تحصیلی به این مناسبات توجه خاصی داشته‌ایم.

اسدی بیان کرد: انقلاب اسلامی ایران با یک رویکرد فرهنگی و تربیتی کلید خورد و در این نهضت توجه خاصی به تربیت انسان‌ و بحث آموزش شده و در این زمینه فعالیت‌های آموزش و پرورش از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی اضافه کرد: تربیت انسان‌های مخلص، متعهد، انقلابی، علیم، خلاق و متخصص از ماموریت‌هایی است که در نظام اسلامی توجه خاصی به آن شده و آموزش و پرورش وظایفی سنگین در این مسیر عهده‌دار است.

این مسئول اذعان کرد: مقوله تعلیم و تربیت اصلی‌ترین هدف تشکیل نظام الهی و اسلامی است تا تربیت انسان‌های متعهد و انقلابی صورت پذیرد.

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان دشتستان عنوان کرد: در عمر 33 ساله نظام اسلامی آموزش و پرورش همپای تمام آحاد جامعه در صحنه‌ها حضور داشته و افتخارات فراوانی آفریده است.

اسدی با اشاره به حضور پرشور جامعه آموزش و پرورش در دفاع مقدس بیان کرد: وجود 40 هزار شهید معلم و دانش‌آموز در سطح کشور گواه حضور مؤثر خانواده آموزش و پرورش در عرصه دفاع مقدس بوده است.

وی ادامه داد: رویکرد جدید آموزش و پرورش با اجرای سند طرح تحول بنیادین رقم خورده و پس از تصویب این طرح و ابلاغ آن توسط ریاست محترم جمهور افق جدیدی در سیستم آموزش و پرورش کشور شکل گرفت.

رئیس اداره آموزش و پرورش شهرستان دشتستان گفت: تربیت انسان‌های در طراز انقلاب و نظام اسلامی از اهدافی است که در اجرای این طرح مورد توجه است و تمام مسئولان باید برای تحقق مطلوب آن همکاری کنند.

اسدی بیان داشت: با همکاری خوبی که در مجموعه شهرستان با آموزش و پرورش وجود دارد افتخارات مهمی توانسته‌ایم کسب کنیم و کسب مقام اولی شورای آموزش و پرورش دشتستان در سال گذشته نیز در همین راستا تحقق یافته است.

وی از اجرای 350 پروژه عمرانی در مدارس شهرستان دشتستان خبر داد و تصریح کرد: در قالب فعالیت‌های ستاد پروژه مهر بیش از 350 پروژه شامل ترمیم، تعمیر و بازسازی در مدارس انجام شده و برای شروع سال تحصیلی جدید آماده شده‌اند.

انتهای پیام/آ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول