اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای اداری قائمشهر خبر داد

کمک 200 میلیارد ریالی خیران برای عمران روستاهای قائمشهر

خبرگزاری فارس: عضو شورای اداری قائمشهر گفت: خیران روستاهای بخش مرکزی قائمشهر با اهدای دو هکتار زمین و کمک 200 میلیارد ریالی به دهیاران این بخش کمک کردند.

کمک 200 میلیارد ریالی خیران برای عمران روستاهای قائمشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان قائمشهر، حجت‌الله مولایی بعدازظهر امروز در نشست دهیاران بخش مرکزی قائمشهر در سالن اجتماعات فرمانداری، با توضیح اینکه بسیاری از دشت‌های بخش مرکزی قائمشهر به باغات مرکبات تبدیل شدند از جمع‌آوری 10 میلیون تومان زکات توسط باغداران این بخش شهرستان قائمشهر خبر داد.

وی از کمک 30 میلیون تومان وجه نقد بخش مرکزی قائمشهر به زلزله زدگان آذربایجان غربی خبر داد و با اشاره به عملکردهای دهیاران و بخشداری بخش مرکزی قائمشهر افزود: در هفته دولت امسال در این بخش 15 پروژه با اعتبار یک میلیارد و 700 میلیون تومان اعم از پروژه‌های صنعتی، زیرساختی و فرهنگی به بهره‌برداری رسید.

مولایی با اشاره به ضمانت شرکت چوب و کاغذ برای خرید چوب از آب‌بندان‌های بخش مرکزی تاکید کرد: آب‌بندان‌های زیادی در بخش مرکزی قائمشهر وجود دارد که بلا استفاده است.

وی با بیان اینکه با فروش چوب این آب‌بندان‌ها و حاشیه راه‌های غیر قابل استفاده، منابع درآمدزایی بسیاری برای دهیاران این بخش فراهم می‌شود.

وی تعداد آب‌بندان‌های بخش مرکزی شهرستان قائمشهر را یک‌هزار و 100 واحد در 500 هکتار عنوان کرد.

عضو شورای اداری قائمشهر با تاکید بر مهارت‌آموزی در بخش امدادگری توسط دهیاران در روستاها خاطرنشان کرد: علاوه بر دهیاران باید به روستاییان امدادگری رایگان آموزش داده شود.

مولایی به 19 پروژه در دست اجرا در چهار روستای بخش مرکزی اشاره کرد و افزود: جمع‌آوری آب‌های سطحی، طرح‌های هادی و شبکه برق از جمله این پروژه‌های عمرانی است که 16 پروژه با مشارکت مردمی در حال اجرا است.

وی کمک خیران بخش مرکزی شهرستان قائمشهر را از آغاز سال گذشته تاکنون را 200 میلیارد ریال و اهدای زمین را بیش از دو هکتار به دهیاران این بخش اعلام و تصریح کرد: مردم بخش مرکزی از فرهنگ بالایی در بخش مشارکت برخوردارند.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول