اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مربی تیم فوتسال صبای قم:

دیدار صبا و دبیری با نظارت بازرسان AFC برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: مربی تیم فوتسال صبای قم گفت: دیدار حساس تیم‌های فوتسال صبای قم و دبیری تبریز در هفته نهم لیگ برتر فوتسال در حضور ناظران AFC برگزار می‌شود.

دیدار صبا و دبیری با نظارت بازرسان AFC برگزار می‌شود

قدرت‌الله باقری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: با توجه به تصمیم مسئولان کنفدراسیون فوتبال آسیا برای بررسی امکانات و شرایط حال حاضر فوتسال ایران، نمایندگان این کنفدراسیون مهر ماه در ایران حضور می‌یابند.

وی ادامه داد: همزمان با حضور بازرسان کنفدراسیون فوتبال آسیا در کشورمان، دیدارهای هفته نهم از دور رفت مسابقات چهاردهمین دوره لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور برگزار می‌شود و طی آن صبای قم باید در این هفته در خانه از تیم دبیری تبریز پذیرایی کند.

مربی تیم فوتسال صبای قم بیان داشت: دیدار تیم‌های فوتسال صبای قم و دبیری تبریز از نهمین هفته نیم فصل نخست مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور از ساعت 16 روز پنجشنبه سیزدهم مهر ماه در سالن دو هزار نفری مجموعه ورزشی شهید حیدریان قم به انجام خواهد رسید.

وی با بیان اینکه نمایندگان AFC تماشاگر ویژه دیدار صبای قم و دبیری تبریز خواهند بود عنوان کرد: در آستانه برگزاری این دیدار مسئولان باشگاه صبای قم و هم هیئت فوتبال استان قم تدابیر لازم را برای میزبانی شایسته از بازرسان کنفدراسیون فوتبال آسیا خواهند اندیشید.

باقری در ادامه با اشاره به شرایط تیم فوتسال صبای قم در جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور عنوان داشت: ما در این فصل تیم بسیار خوب و یکدستی داریم بازیکنان ما جوان و با انگیزه هستند و از همه مهم‌تر این است که آنها نفرات بومی به شمار می‌روند و قلبشان برای موفقیت تیم فوتسال صبا در لیگ برتر می‌تپد.

تیم فوتسال صبای قم در چهاردهمین دوره لیگ برتر فوتسال ایران تنها تیمی است که تمام بازیکنان آن بومی هستند و در کنار تیم‌هایی مانند صنایع گیتی پسند اصفهان، منصوری قرچک و دبیری تبریز از مدعیان قهرمانی به شمار می‌رود.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول