اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به منظور رسیدگی به تخلفات صورت گرفت

تشکیل جلسه هیئت نظارت بر آموزشگاه‌های آزاد سیستان‌وبلوچستان

خبرگزاری فارس: رئیس آموزشگاه‌های آزاد فنی و حرفه‌ای سیستان‌وبلوچستان گفت: به منظور رسیدگی و بررسی تخلفات، هیئت نظارت بر آموزشگاه‌های آزاد استان تشکیل جلسه داد.

تشکیل جلسه هیئت نظارت بر آموزشگاه‌های آزاد سیستان‌وبلوچستان

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، جلیل شهریاری پیش از ظهر امروز در جلسه هیئت نظارت بر آموزشگاه‌های آزاد اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان اظهار داشت: این جلسه به منظور رسیدگی و بررسی درخواست‌های ارائه شده و  تخلفات صورت گرفته، تشکیل شده است.

وی محور برگزاری ششمین نشست این هیئت را بررسی درخواست‌های انتقال تعدادی از آموزشگاه به استان‌های همجوار، تخلفات آموزشی و تصمیم‌گیری در زمینه فعالیت مجدد آموزشگاه‌های لغو امتیاز شده عنوان کرد.

رئیس آموزشگاه‌های آزاد فنی و حرفه‌ای سیستان‌وبلوچستان بیان کرد: به منظور جلوگیری از اعمال سلیقه‌های شخصی هیئت نظارت بر آموزشگاه‌های آزاد استان متشکل از پنج نفر نمایندگان اداره کل و چهار نفر از انجمن‌های بخش خصوصی به طور مستمر و ماهانه نسبت به بررسی مشکلات و درخواست‌های رسیده در این بخش تشکیل جلسه و تصمیم‌گیری می‌کند.

شهریاری ادامه داد: صدور مجوزهای تأسیس، ابطال مجوز مدیریت، تعیین نرخ شهریه دریافتی و حمایت از حقوق مهارت آموزان از اهداف تشکیل این هیئت در استان و مورد حساسیت هیئت نظارت است.

وی بیان داشت: به‌ کارگیری مربیان فاقد مجوز و یا صلاحیت، عدم حضور مدیر در آموزشگاه، دریافت شهریه بیش از میزان تعیین شده و نداشتن قرارداد کارآموزی بیشترین تخلفات را در آموزشگاه‌های استان به خود اختصاص داده است.

رئیس آموزشگاه‌های آزاد فنی و حرفه‌ای سیستان‌وبلوچستان گفت: اداره کل آموزش و فنی و حرفه‌ای نسبت به رعایت حقوق کارآموزان حساسیت و توجه شایانی داشته و توسط هیئت نظارت تصمیمات جدی را تاکنون نسبت به تخلفات صورت گرفته، اتخاذ کرده است.

انتهای پیام/صا20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول