اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار خرم‌آباد:

نظارت بر خوابگاه‌های خودگردان ضروری است

خبرگزاری فارس: فرماندار خرم‌آباد گفت: مسئولان دانشگاه‌های خرم‌آباد باید بر نحوه سرویس دهی خوابگاه‌های خودگردان نظارت کامل داشته باشند.

نظارت بر خوابگاه‌های خودگردان ضروری است

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد، مرتضی ولی‌پوری صبح امروز در جلسه‌ بررسی خوابگاه‌های دانشجویی خرم‌آباد که با حضور اعضای این کمیسیون برگزار شد، خواستار نظارت بیشتر بر خوابگاه‌های دانشجویی شد.

وی ضمن تبریک سال تحصیلی جدید به همه دانشجویان به ویژه دانشجویان جدیدالورود از مسئولان دانشگاه‌های شهرستان خواست تا با برنامه‌ریزی دقیق، شرایط را برای ثبت نام و انتخاب واحد دانشجویان جدیدالورود فراهم کنند.

فرماندار خرم‌آباد همچنین از مسئولان دانشگاه‌ها خواست در زمان ثبت‌نام دانشجویان جدیدالورود با به‌کارگیری نیروهای متعهد و متخصص و ارائه راهنمایی و مشاوره متناسب به دانشجویان و خانواده‌های آنان، شرایط رفاهی مناسبی را در مدت حضور آنان در شهرستان فراهم کنند.

ولی‌پوری در خصوص مسائل و مشکلات دانشجویان و دانشگاه‌ها اظهار داشت: با توجه به پذیرش دانشجوی جدید هر ساله در این زمان عمده مشکلات موجود در حوزه دانشگاه‌ها مربوط به بحث خوابگاه‌ها، سرویس ایاب و ذهاب و مبحث تغذیه دانشجویان است که در این جلسه از مسئولان و رؤسای دانشگاه‌ها خواسته شده علاوه بر برنامه‌ریزی و نظارت مستمر، شخصاً به این موضوع ورود پیدا کرده و این‌گونه مسائل را به صورت جدی مورد بررسی و پیگیری قرار دهند.

وی گفت: با توجه به کمبود فضای خوابگاه‌های دانشجویی دانشگاه‌های شهرستان طبیعتاً امکان استفاده از خوابگاه‌های دولتی برای همه دانشجویان وجود نداشته و برخی از دانشجویان در خوابگاه‌های خود گردان اسکان داده می‌یابند.

فرماندار خرم‌آباد گفت: از مسئولان دانشگاه‌ها خواسته شده تا بر نحوه فعالیت خوابگاه‌های خودگردان به صورت دقیق و مستمر نظارت داشته و شرایط را برای ایجاد آرامش فکری دانشجویان و خانواده‌های آنان مهیا سازند.

انتهای پیام/غ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول