اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم خوی و چایپاره در مجلس:

بخش عمرانی مدارس در آذربایجان‌غربی مغفول مانده است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم خوی و چایپاره در مجلس شورای اسلامی گفت: بخش عمران و تجهیز مدارس در آذربایجان‌غربی مغفول مانده است.

بخش عمرانی مدارس در آذربایجان‌غربی مغفول مانده است

موید حسینی‌صدر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: آموزش و پرورش شهرستان خوی و چایپاره از سال‌های گذشته با کمبود فضای آموزشی مواجه است.

وی با بیان اینکه در سال‌های گذشته آموزش و پرورش استان در زمینه‌های مختلف آموزشی و عمرانی با مشکل مواجه بود، تصریح کرد: آذربایجان‌غربی از نظر رتبه آموزشی جزو آخرین استان‌های کشور بود ولی امروز این امر بهبود یافته است و در زمینه آموزشی، عملکرد آموزش و پرورش استان مطلوب ارزیابی می‌شود.

حسینی‌صدر با ابراز رضایت از سطح کیفی آموزش در خوی، افزود: در این راستا مشکلاتی در چایپاره وجود دارد به طوری‌ که در این شهرستان کیفیت آموزشی نیز ضعیف است.

وی با بیان اینکه در بخش عمرانی مشکلات متعددی داریم، گفت: تجهیز نبودن آزمایشگاه‌های موجود در مدارس مشکلی است که با آن دست به گریبان هستیم.

حسینی‌صدر با تاکید بر تخصیص اعتبارات ویژه در این زمینه، اظهار داشت: برای بهبود وضعیت عمرانی مدارس باید اعتبار‌های لازم در این زمینه تخصیص یابد.

نماینده مردم خوی و چایپاره در مجلس شورای اسلامی با اشاره به فرسوده بودن تعدادی از مدارس خوی، تصریح کرد: برای نوسازی این مدارس اقدامات اساسی باید انجام گیرد در غیر این صورت با بروز سوانح طبیعی دچار مشکل می‌شویم.

حسینی‌صدر با بیان اینکه در کنار امر آموزش نیاز است تا به بخش عمران نیز توجه خاصی داشته باشیم، افزود: دانش‌آموزان با ورود به مدارس به عنوان امانت در دست آموزش و پرورش هستند و آموزش و پرورش باید به این موضوع توجه داشته باشد.

این مسئول با انتقاد از عملکرد آموزش و پرورش استان در نوسازی مدارس افزود: برای برطرف کردن مشکلات موجود لازم است آموزش و پرورش گام‌های اساسی بردارد.

انتهای پیام/ل20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول