اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار فردوس:

حمایت مؤسسات خیریه، تکدی‌گری در فردوس را به حداقل رسانده است

خبرگزاری فارس: فرماندار فردوس گفت: با حمایت مؤسسات و بنیادهای خیریه از افراد محروم و بیماران نیازمند به ندرت شاهد تکدی‌گری در سطح این شهرستان هستیم.

حمایت مؤسسات خیریه، تکدی‌گری در فردوس را به حداقل رسانده است

به گزارش خبرگزاری فارس از فردوس، محمدرضا رجبی مقدم صبح امروز در دیدار با مدیرعامل و اعضای هیئت‌ مدیره بنیاد خیریه دارالشفای امام‌حسین (ع) شهرستان فردوس اظهار کرد: خدمات‌رسانی به محرومان و نیازمندان از توفیقات بزرگ الهی است که شامل حال هر انسانی نمی‌شود.

وی با اشاره به فعالیت مراکز مختلف خیریه در سطح شهرستان فردوس افزود: وجود این مراکز و حمایت آنها از افراد محروم و نیازمند سبب شده تا به ندرت شاهد تکدی‌گری در سطح شهرستان فردوس باشیم.

*افزایش سه درصدی مراجعان به دارالشفای فردوس

مدیرعامل بنیاد خیریه دارالشفای امام حسین (ع) فردوس نیز از افزایش سه درصدی تعداد مراجعان و بیماران به دارالشفای امام‌ حسین (ع) شهرستان فردوس نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد و گفت: در سال گذشته 109 هزار و 697 نفر به دارالشفای امام حسین (ع) شهرستان فردوس مراجعه و از خدمات پزشکی ارائه شده در این درمانگاه خیریه استفاده کردند.

حسین اکبری افزود: از این تعداد 181 هزار و 17 نفر به پزشک عمومی، 25 هزار و 527 نفر به تزریقات و پانسمان، 635 نفر به مامایی و تنظیم خانواده، 7 هزار و 279 نفر به دندانپزشکی و دندانسازی، 4 هزار و 757 نفر به فیزیوتراپی و 5 هزار و 175 نفر نیز به بخش‌های تخصصی مراجعه کرده‌‌اند.

وی همچنین تعداد مراجعان به داروخانه شبانه‌‌روزی را 47 هزار و 349 نفر و مراجعان برای حجامت و گیاه‌درمانی را 4 هزار و 520 نفر اعلام کرد.

مدیرعامل بنیاد خیریه دارالشفای امام حسین (ع) فردوس تصریح کرد: این مرکز به عنوان یک سازمان مردم‌نهاد با هدف کمک به تأمین نیازمندی‌های دارو و درمان محرومان و افراد بی‌‌بضاعت جامعه از سال 82 فعالیت خود را آغاز و تاکنون خدمات پزشکی متعددی به بیماران ارائه کرده است.

اکبری یادآور شد: دارالشفای امام حسین (ع) فردوس دارای بخش‌های پزشک عمومی، دندانپزشکی، دندانسازی، فیزیوتراپی، داروخانه شبانه‌‌روزی، اسپیرومتری، متخصص اطفال، متخصص داخلی، متخصص بیهوشی، مامایی و تنظیم خانواده، تزریقات و پانسمان مردان و زنان، گیاه‌درمانی و حجامت است.

وی گفت: کیفیت بالای خدمات ارائه شده، تکریم ارباب‌‌رجوع، امکانات و تجهیزات پزشکی مناسب، رعایت صرفه و صلاح شهروندان، تلاش و دقت عمل کادر پزشکی و پرستاری و مساعدت خیران از جمله عواملی بوده که در این موفقیت نقش بسزایی داشته است.

انتهای پیام/ز20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول