اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست فرمانداری آبیک:

مسئولان تکلیف فاضلاب خانگی جنوب آبیک را مشخص کنند

خبرگزاری فارس: سرپرست فرمانداری آبیک بر تعیین تکلیف فاضلاب خانگی جنوب شهر آبیک از سوی مسئولان آبفای شهری و شهرداری آبیک تأکید کرد.

مسئولان تکلیف فاضلاب خانگی جنوب آبیک را مشخص کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از آبیک حمید بغدادی عصر امروز در جلسه شورای سلامت شهرستان آبیک در سالن اجتماعات فرمانداری اظهار کرد: وجود فاضلاب‌های خانگی که از بالادست شهر آبیک سر ریز جنوب شهر شده، نارضایتی مردم شهرک فردوس به دلیل نفوذ آب به منازلشان را در پی داشته که در این زمینه گزارشات فراوانی به فرمانداری ارسال شده است.

وی اضافه کرد: مسئولان آبفای شهری باید نسبت به اتصال آب‌های سطحی و فاضلاب خانگی به سیستم فاضلاب که در حال اجراست، اقدام کند.

این مسئول ادامه داد: دهیاران بخش مرکزی باید با همکاری با بخشدار طی مکاتبه‌ای در زمینه جمع‌آوری زباله‌های جایگاه‌های سوخت تدابیر لازم را بیاندیشند.

سرپرست فرمانداری آبیک تصریح کرد: زباله‌های جایگاه‌های سوخت که در مسیر جاده اصلی، اتوبان و به ویژه در روستای ناصرآباد وجود دارد، باید در اسرع وقت جمع‌آوری شود.

بغدادی خاطر نشان کرد: جایگاه‌های سوخت که مشکل آب شهری دارند، طبق مقررات از سوی شبکه بهداشت و درمان باید برخورد و به دادگاه ارجاع داده شوند.

وی بر معرفی یک نفر به عنوان رابط هر اداره برای شرکت در جلسات مرتبط با سلامت به دبیرخانه شورای سلامت که در شبکه بهداشت و درمان مستقر است، از سوی مسئولان تأکید کرد و گفت: از شهرداری آبیک می‌خواهیم که نسبت به نصب دو فیکسچر با عنوان طرح جامع سلامت در سطح شهر و نیز پیگیری بخشدار بخش بشاریات بر نصب دو فیکسچر در زمینه طرح جامع سلامت در روستاهای اسلام آباد و باقر آباد ترک اقدام کنند.

سرپرست فرمانداری آبیک خاطرنشان کرد: شهرداری باید نسبت به جمع‌آوری اتباع خارجی که از شهرهای دیگر سرریز شهر آبیک شده‌اند، اقدام و با هماهنگی نیروی انتظامی نسبت به تحویل آنان به اردوگاه واقع در شهرستان ورامین اقدام کند.

بغدادی بیان کرد: همچنین شهرداری باید نسبت به جمع‌آوری متکدیان موجود در سطح شهر گام برداشته و نسبت به انتقال آنان به مرکز نگهداری متکدیان واقع در استان قزوین اقدام کند.

وی بر رفع مشکلات زیست محیطی و بهداشتی شهرستان آبیک از سوی اعضای شورای سلامت شهرستان آبیک تأکید کرد.

بغدادی بر تسریع در عملیات کند و کاری‌ها و اجرای پروژه‌ها از سوی آبفای شهری تأکید کرد.

انتهای پیام/ب20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول