اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با سرمایه‌گذاری 7 میلیارد ریال

7 طرح عمرانی‌ در زرند به بهره‌برداری رسید

خبرگزاری فارس: با سرمایه‌گذاری 7 میلیارد ریالی هفت طرح ‌برق‌رسانی، عمرانی‌ و مخابراتی‌ در شهرستان زرند افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

7 طرح عمرانی‌ در زرند به بهره‌برداری رسید

به گزارش خبرگزاری فارس از زرند، به مناسبت گرامیداشت هفته دولت با سرمایه‌گذاری بالغ بر 7 میلیارد و 350 میلیون ریال، هفت طرح مختلف ‌برق‌رسانی، عمرانی‌ و مخابراتی‌ در شهرستان زرند افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

رضا کرمی فرماندار زرند اظهار داشت: این طرح‌ها در قالب افتتاح طرح بر‌ق‌رسانی در روستاهای انجیر ده‌، گود کیمه‌، فردوسیه‌، علی‌آباد‌، کهنو‌ه‌ و جمعه با اعتبار 450 میلیون ریال در قالب 290 متر شبکه 20 کیلو‌ولت و یک هزار و 85 متر شبکه فشار ضعیف‌ و بهره‌مندی 32 خانوار روستائی از نعمت برق است.

وی بهره‌برداری از محور روستای اکبرآباد پادامنه به طول شش کیلومتر و هزینه 35 میلیارد ریال و بهره‌مندی 40 خانوار از راه آسفالته، بهره‌برداری از پروژه روشنایی معابر ‌شهرک امام حسن (ع) ریحان‌شهر با اعتبار 400 میلیون ریال ‌و نصب 64 چراغ، بهره‌برداری از یک دکل بی‌تی‌اس تلفن همراه در ریحان شهر با هزینه 3 میلیارد ریال ‌را از طرح‌های افتتاح شده در شهرستان زرند عنوان کرد.

انتهای پیام/ب30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول