اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول کمیسیون امور بانوان فردوس:

ایران اسلامی محور وحدت‌بخشی به 120 کشور غیرمتعهد است

خبرگزاری فارس: مسئول کمیسیون امور بانوان فرمانداری شهرستان فردوس گفت: ایران اسلامی محور وحدت بخشی به 120 کشور غیرمتعهد است.

ایران اسلامی محور وحدت‌بخشی به 120 کشور غیرمتعهد است

به گزارش خبرگزاری فارس از فردوس، ثریا دولت‌آبادی ظهر امروز در جلسه برنامه‌ریزی دهه کرامت شهرستان فردوس اظهار کرد: نقش ارزشمند زنان جامعه اسلامی باید در دهه کرامت برجسته‌تر از همیشه باشد.

وی افزود: نقش بانوان در عرصه‌های مختلف اجتماعی، فرهنگی و سیاسی نقشی ارزنده و انکارناپذیر است و بدون تردید در کنار هر مرد موفقی یک زن موفق حضور دارد.

مسئول کمیسیون امور بانوان فردوس برگزاری نمایشگاه توانمندی‌های بانوان، برگزاری همایش ویژه بانوان، برگزاری کارگاه‌های آموزشی و تجلیل از دختران موفق و نخبه را از جمله برنامه‌های اجرایی شهرستان فردوس در طول هفته کرامت اعلام کرد.

* دشمن در برابر وحدت ملت ایران عاجز و ناتوان است

دولت‌آبادی گفت: دشمن در برابر وحدت ملت ایران عاجز و ناتوان است و الگو قرار گرفتن ایران اسلامی و بیداری اسلامی در شرایط فعلی بیانگر ید واحده و وحدت ملت ایران است.

وی با اشاره به برگزاری نشست اجلاس سران کشورهای غیرمتعهد در ایران افزود: صدور انقلاب اسلامی به سراسر جهان روز به روز گسترده‌تر و جهانی‌تر می‌شود و میزبانی ایران اسلامی در شانزدهمین نشست سران جنبش غیرمتعهدها افتخاری بزرگ برای کشور است.

مسئول کمیسیون امور بانوان فردوس تصریح کرد: امروز پیام صلح و دوستی ایران اسلامی به گوش جهانیان رسیده است و همگان به این موضوع اذعان دارند که ملت ایران اسلامی خواستار خاورمیانه‌ای بدون سلاح هسته‌ای هستند.

انتهای پیام/غ20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول