اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور استاندار خراسان جنوبی

فرماندار جدید شهرستان فردوس منصوب شد

خبرگزاری فارس: با حضور استاندار خراسان جنوبی محمدرضا رجبی‌مقدم طی حکمی از سوی وزیر کشور به عنوان فرماندار جدید فردوس منصوب شد.

فرماندار جدید شهرستان فردوس منصوب شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند به نقل از روابط‌عمومی استانداری خراسان جنوبی، استاندار خراسان جنوبی در این مراسم با بیان این که اقدامات بسیار جدی و اساسی در دولت نهم و دهم در بخش‌های مختلف صورت گرفته است، اظهار کرد: این اقدامات سبب ایجاد تحولاتی بنیادین در استان شده است.

قهرمان رشید با بیان اینکه هنوز نقص‌هایی در بعضی از بخش‌ها وجود دارد، افزود: باید با همکاری و تعامل قوای سه‌گانه و با اتحاد و همدلی نسبت به رفع موانع و مشکلات موجود اقدام شود تا شاهد توسعه همه جانبه استان باشیم.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به اجرای طرح هدفمندسازی یارانه‌ها در کشور اشاره و اظهار کرد: این اقدام دولت نیز کاری درست و مبتنی بر اقدامات کارشناسی شده بود که در حال حاضر بسیاری از کشورهای دنیا با الگوگیری از آن به دنبال اجرایی کردن آن هستند.

مقام عالی دولت در خراسان جنوبی ادامه داد: در موارد مرتبط با کشاورزی و دامداری نیز اقدامات خوبی صورت گرفته که تدوین سند توسعه کشاورزی استان گواه صادقی بر این مدعا است.

رشید تصریح کرد: امید است با اجرایی شدن این اسناد توسعه، در آینده‌ای نزدیک شاهد توسعه بخش کشاورزی و دامداری استان باشیم.

وی به اقدامات دولت نهم و دهم در شهرستان فردوس اشاره کرد و افزود: با توجه به اقدامات مناسبی که در این شهرستان انجام شده و برنامه‌هایی که دولت در دست اجرا دارد در آینده‌ای نزدیک شاهد تحول و توسعه همه جانبه شهرستان فردوس هستیم.

در پایان این مراسم از زحمات عباس اقبال فرماندار سابق این شهرستان تقدیر و محمدرضا رجبی‌مقدم به عنوان فرماندار جدید شهرستان فردوس منصوب شد.

در حاشیه این مراسم استاندار خراسان جنوبی از نمایشگاه صنایع دستی و مشاغل خانگی شرکت تعاونی "گلی تون" بازدید کرد.

انتهای پیام/ی30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول