اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با آغاز فصل مدارس صورت گرفت

افتتاح نمایشگاه پاییزه در فردوس

خبرگزاری فارس: همزمان با فرا رسیدن مهرماه فصل بازگشایی مدارس نمایشگاه فروش پاییزه در شهرستان فردوس گشایش یافت.

افتتاح نمایشگاه پاییزه در فردوس

به گزارش خبرگزاری فارس از فردوس، رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان فردوس ظهر امروز در مراسم افتتاح نمایشگاه پاییزه این شهرستان اظهار کرد: این نمایشگاه به منظور عرضه مستقیم کالا و خدمات ویژه فصل بازگشایی مدارس برگزار می‌شود.

احمد نعیمی گفت: در این نمایشگاه محصولات متنوع شامل، کیف و کفش مدارس، پوشاک، مواد غذایی، انواع برنج ایرانی و محصولات لبنی عرضه می‌شود.

وی افزود: برگزاری نمایشگاه‌های مختلف در طول سال با هدف حمایت از تولیدکنندگان داخلی و همچنین عرضه کالا و خدمات به قیمت مناسب برای مصرف‌کنندگان است.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت فردوس با اشاره به اینکه عمده‌فروشان بومی و غیربومی از شهرستان‌های همجوار در نمایشگاه پاییزه شهرستان فردوس حضور یافته‌اند، یادآور شد: اجناس و کالاهای این نمایشگاه بین 10 تا 15 درصد زیر قیمت عرف بازار عرضه می‌شود.

نعیمی گفت: این نمایشگاه به مدت 10 روز در محل انبار غله اداره بازرگانی شهرستان فردوس برپاست و کالاهایی همچون مرغ، تخم‌مرغ، ماهی، قند و روغن نباتی نیز از سوی عمده‌فروشان بومی و غیربومی توزیع می‌شود.

فرماندار فردوس نیز با تاکید بر رعایت کیفیت در محصولات داخلی گفت: باید کالاهای عرضه شده در نمایشگاه از کیفیت مطلوبی برخوردار باشند تا مردم کالای مورد نیاز خود را با بهترین قیمت و کیفیت خریداری کنند.

محمدرضا رجبی‌مقدم افزود: قیمت کالاها و اجناس عرضه شده در نمایشگاه باید پایین‌تر از قیمت عرف بازار باشد تا مردم از نمایشگاه استقبال کنند و اصناف نیز متضرر نشوند.

انتهای پیام/ز20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول