اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شبکه دامپزشکی فردوس:

دامپزشکی فردوس رتبه نخست ارزیابی را در خراسان جنوبی کسب کرد

خبرگزاری فارس: رئیس شبکه دامپزشکی فردوس گفت: شبکه دامپزشکی شهرستان فردوس رتبه نخست ارزیابی عملکرد در سطح استان را کسب کرد.

دامپزشکی فردوس رتبه نخست ارزیابی را در خراسان جنوبی کسب کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از فردوس، جواد اسماعیلی عصر امروز در جلسه معرفی رئیس جدید این اداره در شهرستان فردوس اظهار کرد: مقابله با سرمازدگی، پدیده شوم قاچاق دام، حفظ و حراست از سرمایه دامی شهرستان و مبارزه با بیماری‌های مشترک بین انسان و دام از جمله فعالیت‌های انجام شده از سوی شبکه دامپزشکی شهرستان فردوس است.

وی گفت: با اقدامات صورت گرفته، دامپزشکی شهرستان فردوس توانسته است طی چند سال متوالی رتبه نخست ارزیابی عملکرد در سطح استان را به خود اختصاص دهد.

رئیس شبکه دامپزشکی فردوس ارتقای وضعیت بهداشتی کشتارگاه‌های دام شهرستان فردوس و تجهیز کشتارگاه به دستگاه پیش‌سردکن را از مهم‌ترین فعالیت‌های انجام شده در ارتباط با تامین سلامت و امنیت غذایی جامعه عنوان کرد.

*با حفظ سرمایه‌های دامی بستر اشتغال را افزایش دهیم

فرماندار شهرستان فردوس نیز گفت: امروز کشاورزی و دامداری از اهمیت زیادی برخوردار و از جمله سرمایه‌های مهم کشور به شمار می‌آید بنابراین باید با حفظ سرمایه‌های دامی کشور زمینه را برای ایجاد اشتغال بیشتر فراهم کنیم.

محمدرضا رجبی‌مقدم افزود: با توجه به اینکه امروز دغدغه اصلی مقام عظمای ولایت اشتغال جوانان است و باید با توسعه بخش کشاورزی و حفظ تولیدات دامی بستر ایجاد اشتغال در کشور را فراهم کنیم.

وی مسئولیت دامپزشکی در تامین سلامت غذایی جامعه را بسیار خطیر دانست و تصریح کرد: امنیت و سلامت غذایی مردم ارتباط مستقیمی با شبکه دامپزشکی دارد بنابراین مجموعه دامپزشکی باید با اقدامات پیشگیرانه از بروز و ظهور بیماری‌های مختلف دامی جلوگیری کنند.

انتهای پیام/ش20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول