اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر مرکز بیماری‌های خاص کرمان خبر داد

اعزام 400 بیمار خاص کرمان به اردو

خبرگزاری فارس: مدیر مرکز خیریه ثامن‌الحجج (ع) بیماری‌های خاص استان کرمان گفت: اردوی مرکز بیماران خاص کرمان با شرکت 400 نفر از بیماران خاص عضو این مرکز در مجموعه اردوگاه فرهنگی تفریحی شهید باهنر واقع در کوهپایه برگزار شد.

اعزام 400 بیمار خاص کرمان به اردو

علی شمسی‌نیا امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمان با اعلام خبر برگزاری نخستین مرحله اردوی فرهنگی تفریحی این مرکز‌ برای بیماران عضو‌ اظهار داشت: این اردو با شرکت 400 نفر از بیماران خاص عضو این مرکز در مجموعه اردوگاه فرهنگی تفریحی شهید باهنر واقع در کوهپایه برگزار شد.

وی افزود: یکی از برنامه‌های اصلی این مرکز تسریع در روند درمانی بیماران ‌خاص است‌ که امیدوارم با توجه به برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در این مرکز بتوانیم در مسیر رسیدن به این اهداف حرکت خود را به سرعت دنبال کنیم.

شمسی‌نیا ایجاد روحیه نشاط و شادابی در بین بیماران و همچنین جلوگیری از انزوا و گوشه‌نشینی‌ها را از دیگر اهداف برگزاری این اردوها عنوان کرد و گفت: اجرای برنامه‌های شاد توسط هنرمندان صدا و سیمای استان کرمان از جمله برنامه‌های این اردو بود.

وی با قدر‌دانی از بخشدار مرکزی کرمان، اداره کل آموزش و پرورش، سازمان اتوبوسرانی‌ و اداره مسکن و شهرسازی و همکارانش در مرکز خیریه ثامن‌الحجج (ع) گفت: این چنین برنامه‌هایی همت و همکاری همه جانبه مسئولان را می‌طلبد، باید از حمایت‌های صورت گرفته برای برگزاری این برنامه قدردانی کنم.

انتهای پیام/ب30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول