اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون دانشگاه علوم پزشکی مازندران خبر داد

تامین و عرضه داروی‌های بیماران خاص در مازندران

خبرگزاری فارس: معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی مازندران از برنامه‌ریزی برای تامین و عرضه داروی‌های مورد نیاز بیماران به ویژه بیماران خاص در داروخانه 13 آبان شهر ساری خبر داد.

تامین و عرضه داروی‌های بیماران خاص در مازندران

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی مازندران،‌ ابراهیم صالحی‌فر با بیان اینکه بیش از 2 هزار و 500 قلم دارو در داروخانه 13 آبان ساری عرضه می‌شود، بیان داشت: روزانه 700 نفر به داروخانه 13 آبان ساری مراجعه می‌کنند تا داروهای مورد نیاز خود را دریافت کنند.

وی به بیان تلاش پرسنل مجموعه داروخانه 13 آبان برای تامین و عرضه داروی بیماران خاص همچون بیماران سرطانی، MS و پیوندی در این داروخانه تصریح کرد: این اقدامات برای این است تا این بیماران با مشکل کمبود دارو مواجه نشوند.

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی مازندران ادامه داد: در چهار ماه نخست سال جاری بیش از 3 هزار بیمار خاص به داروخانه 13 آبان ساری مراجعه کردند و داروهای مورد نیاز خود را دریافت کردند.

صالحی‌فر به مکان جدید داروخانه 13 آبان ساری اشاره کرد و گفت: تعدادی از داروهای موجود در مکان قبلی به مکان جدید منتقل شده و همکاران در تلاش هستند در اسرع وقت تمام داروها به این مکان انتقال یابد.

این مسئول یکی از دلایل انتقال داروخانه را نامناسب بودن مکان قبلی آن دانست و افزود: به منظور ارائه خدمات بهتر مکان جدید با مساحت 120 متر مربع بدون احتساب انبار ساخته شده است.

معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی مازندران اذعان داشت: مکان جدید علاوه بر ارائه دارو به بیماران، مکان آموزشی برای دانشجویان رشته داروسازی نیز است و از این پس این افراد فعالیت بیشتری در این مکان دارند.

وی خاطرنشان کرد: در مکان جدید داروخانه دسترسی به منابع اطلاعاتی و کتاب دارویی برای علاقه‌مندان از جمله دانشجویان رشته داروسازی فراهم شده است.

انتهای‌پیام/ن30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول