اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول کمیته امور بانوان فرمانداری نهبندان خبر داد

اجرای بیش از 20 برنامه دهه کرامت در نهبندان

خبرگزاری فارس: مسئول کمیته امور بانوان فرمانداری نهبندان از برگزاری بیش از 20 برنامه دهه کرامت در این شهرستان خبر داد.

اجرای بیش از 20 برنامه دهه کرامت در نهبندان

سعیده شاه‌بیکی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در نهبندان اظهار کرد: با توجه به اینکه از 28 شهریور‌‌ماه تا هفتم مهر‌ماه به عنوان دهه کرامت نامگذاری شده به همین مناسبت برنامه‌ریزی‌های خاص و مطلوبی برای گرامیداشت این دهه در شهرستان نهبندان تدوین شده است.

وی با بیان اینکه آغاز دهه کرامت با ولادت حضرت معصومه (س) و پایان آن با ولادت امام رضا (ع) مصادف است، تصریح کرد: این دهه یادآور بسیاری از مفاهیم ژرف، سازنده و ارزشی است.

مسئول کمیته امور بانوان فرمانداری نهبندان گفت: دهه کرامت یادآور لطیف‌ترین علایق، مهر، محبت و وفاهای کم‌نظیر یک خواهر نسبت به مقام شامخ و معنوی برادر است.

شاه‌بیکی با اشاره به اینکه دهه کرامت تداعی‌کننده عزم، قاطعیت و اراده آهنین زنان بزرگ و بانوان والامقام و گرانقدر جهان است، افزود: این دهه یادآور تحول‌آفرینی بانوان آسمانی است و اینکه می‌توانند رهبری دل‌های صدها میلیون نفر از مسلمانان را در طی اعصار عهده‌دار شوند.

وی از برگزاری بیش از 20 برنامه دهه کرامت در سطح این شهرستان خبر داد و گفت: در راستای برگزاری برنامه‌های دهه کرامت تلاش خود را بر ترویج معارف اهل بیت (ع) و فرهنگ‌های معنوی معطوف کردیم.

مسئول کمیته امور بانوان فرمانداری نهبندان با بیان اینکه مردمی بودن و استفاده از ظرفیت‌های زنان و دختران یکی از شاخص‌های برنامه‌های دهه کرامت این شهرستان است، اظهار کرد: درصدد هستیم تا با اجرای برنامه‌های متنوع و با نشاط مردم به ویژه نسل جوان را با فرهنگ‌های ارزشی از قبیل حجاب و عفاف آشنا کنیم و بسترهای نهادینه‌سازی این فرهنگ‌ها را در جامعه بیش از پیش فراهم آوریم.

شاه‌بیکی جشن میلاد حضرت معصومه (س) و روز دختر، دیدار با دختران مرکز آتیه نهبندان، اردو و کوهپیمایی، برگزاری مسابقات بومی و محلی، کارگاه آموزشی عفاف و حجاب، برپایی بازارچه فروش توانمندی‌ها و صنایع دستی زنان، جشن میلاد امام رضا (ع)، همایش خانوادگی با محوریت خانواده سالم، غبارروبی مزار شهدا، برگزاری مسابقات مختلف فرهنگی، هنری و ورزشی، مشاوره خصوصی برای بانوان و کارگاه‌های آموزشی از عمده برنامه‌های دهه کرامت این شهرستان است.

انتهای پیام/ز20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول