اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور:

فعالیت‌های دهه کرامت بین‌المللی شود

خبرگزاری فارس: مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور با اشاره به اینکه فعالیت‌های دهه کرامت باید بین‌المللی شود اظهار کرد: اگر فرهنگ اهل بیت (ع) بین‌المللی شود به رسالت خود عمل کرده‌ایم.

فعالیت‌های دهه کرامت بین‌المللی شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قم آیت‌الله سید‌ هاشم حسینی‌بوشهری در دیدار با اعضای شورای هماهنگی جشن‌های مردمی رضوی با اشاره به گزارش رئیس این شورا اظهار کرد: گزارش ارائه شده امیدبخش بود و حاکی از یک اقدام و کار جمعی موفق است.

وی با اشاره به فعالیت 27 دستگاه اجرایی برای گرامیداشت دهه کرامت تصریح کرد: عزم و تصمیم نهادهای مختلف برای احیای فرهنگ اهل بیت (ع) این است آنچه که در توان دارند در طبق اخلاص بگذارند تا به نتایج روشنی برسند.

مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور با تاکید بر اینکه باید فرد یا گروهی که این ایام را به عنوان دهه کرامت برگزید تجلیل شود خاطر نشان کرد: ظرفیتی که اهل بیت (ع) در تمام عالم دارند، پایان‌ناپذیر است.

حسینی‌بوشهری با اشاره به اینکه ما گاهی مانند ماهی که در آب است و قدر آب را نمی‌داند، حقیقت و ظرفیت اهل بیت (ع) را درک نمی‌کنیم اظهار کرد: گاهی به زوایای این ظرفیت توجه شده اما به اعماق و معرفت وجودی اهل بیت (ع) کمتر توجه می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه کلام مولا علی (ع) در وصف شیعه بسیار والا است اضافه کرد: اهل بیت (ع) از شیعیان انتظار و توقع خاصی دارند.

مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور با اشاره به اینکه یکی از وظایف شیعه نصرت و یاری اهل بیت (ع) است تصریح کرد: دنیای کفر، زشت، و بداخلاق امروز نخواهد توانست با توهین به ساحت نبی مکرم اسلام، حریم و قداست ایشان را خدشه‌دار کند.

حسینی‌بوشهری با تاکید بر اینکه هر گاه دشمن برای برخورد با مقدسات اسلامی خیز برداشت ضربه جبران‌ناپذیری خورد اظهار کرد: قطعا کارگردان و حامیان این فیلم مبتذل شاهد ضربات جبران‌ناپذیری خواهند شد.

وی با اشاره به اینکه فعالیت‌های دهه کرامت باید بین‌المللی شود اظهار کرد: اگر فرهنگ اهل بیت (ع) که در رأس آن رسول خدا (ص) قرار دارد، بین‌المللی شود به رسالت خود عمل کرده‌ایم و تمام تلاش‌های دشمنان و قدرت تخریبی آنان از طریق ماهواره، سایت‌ها و فناوری‌ها مختل می‌شود.

مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور با تاکید بر اینکه دشمن به دنبال گسترش اسلام هراسی، شیعه هراسی و ایران هراسی است، تصریح کرد: اگر بر اساس فرهنگ اهل بیت (ع) حتی با شیب ملایم حرکت کنیم آن قدر این فرهنگ تازه و برای نسل جوان امید بخش است که در برابر حرف‌های کینه‌توزانه، پوچ و عداوت‌آمیز دشمنان مقابله می‌کند.

حسینی‌بوشهری با اشاره به حدیثی از امام رضا (ع) مبنی بر اینکه خدا رحمت کند انسانی را که احیاگر مطلب اهل بیت (ع) باشد و زوایای آن را تبیین کند، اضافه کرد: ضمن یادگیری فرهنگ اهل بیت (ع) باید آن را در سطح بین المللی نشر داد.

وی در خصوص ضرورت آشنایی مردم با فرهنگ اهل بیت (ع) اظهار کرد: اگر مردم فرهنگ اهل بیت (ع) را بدانند، شیفته و شیدای آن خواهند شد و هرگز حرف‌های بی‌معنا و پوچ کشیش دیوانه‌ در رابطه با توهین به پیامبر اکرم (ص) و قرآن را نمی‌پذیرند.

مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور خطاب به اعضای ستاد گرامیداشت دهه کرامت گفت: به دلیل توفیق عظیمی که در راستای تبیین رسالت فرهنگ اهل بیت(ع) و پیام‌رسانی این فرهنگ نصیب شما شده است، شاکر باشید.

حسینی‌بوشهری با تاکید بر اینکه تمام رسانه‌های مکتوب و تصویری کشور باید توان خود را در راستای معرفی دهه کرامت به کار گیرند خاطر نشان کرد: تمام شبکه‌های رسانه ملی همچون زمانی که اجلاس جنبش عدم تعهد برگزار و پوشش رسانه‌ای خوبی انجام شد، باید دهه کرامت و شخصیت‌های این دهه یعنی امام رضا (ع) و حضرت معصومه (س) را معرفی کنند.

انتهای پیام/ب10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول