اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اماکن آستان قدس‌رضوی خبر داد

تشرف روزانه ۲۰۰ سالمند در قالب گروه‌های زیارتی به حرم مطهر رضوی

خبرگزاری فارس: معاون اماکن متبرکه و امور زائران آستان قدس‌رضوی گفت: همزمان با دهه کرامت رضوی روزانه 200 سالمند در قالب گروه‌های زیارتی و سازماندهی‌شده به حرم مطهر مشرف می‌شوند.

تشرف روزانه ۲۰۰ سالمند در قالب گروه‌های زیارتی به حرم مطهر رضوی

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد،محمود ممتاز عصر امروز در جلسه ستاد جشن‌های میلاد رضوی در مشهد مقدس، اظهار کرد: تاکنون توجه جدی به دوستداران و ارادتمندان غیرمسلمان اهل بیت نشده است و باید سیره رضوی با برنامه‌ریزی بیشتری، برای همه اقشار پیگیری شود.

معاون اماکن متبرکه و امور رفاه زائران آستان قدس رضوی، ایمان، اخلاص و معرفت را مبنای کار خدمتگزاران بارگاه منور رضوی در این آستان ملکوتی عنوان  و افزود: 25 هزار خادم و خدمتگزار در 400 کشیک مشغول ارائه خدمت به زائران حضرت رضا (ع) هستند و نظم و انضباط، مسئولیت‌پذیری و خدمت صادقانه از ویژگی‌های شاخص و خدمت‌گزار بارگاه منور رضوی است.

ممتاز افزود: خدام حرم مطهر رضوی در ایام دهه کرامت قالب 200 گروه ساماندهی‌شده و با حضور در بیمارستان‌های مختلف استان‌های خراسان‌رضوی، شمالی و جنوبی به عیادت 7 هزار مریض می‌روند.

معاون اماکن متبرکه و امور رفاه زائران آستان قدس رضوی خاطرنشان کرد: حفاظ حرم مطهر رضوی در گوش نوزادانی که در سالروز میلاد امام رضا(ع) متولد شده باشند، اذان و اقامه خواهند گفت.

وی افزود: با هماهنگی‌های انجام گرفته با سازمان آموزش و پرورش، خدام حرم مطهر رضوی با حضور در یک‌هزار مدرسه، بسته‌های متبرک را میان دانش‌آموزان مدارس سطح شهر مشهد توزیع خواهند کرد.

 بیش از 27 دستگاه و نهاد عضو شورای هماهنگی جشن‌های رضوی هستند.

انتهای پیام/ی30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول