اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت هفته کرامت صورت می‌گیرد

برگزاری همایش «نیمی حوا، نیمی آدم» در شیراز

خبرگزاری فارس: معاون فرهنگی اجتماعی شهردار شیراز از برگزاری همایش «نیمی حوا، نیمی آدم» با موضوع آنچه دختران باید بدانند، به مناسبت دهه کرامت در شیراز خبر داد.

برگزاری همایش «نیمی حوا، نیمی آدم» در شیراز

به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، محمد فرخ‌زاده بعدازظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به فرا رسیدن دهه پرخیر و برکت کرامت اظهار داشت: دهه کرامت نمود عینی کرامت و بزرگواری اهل بیت (ع) است و امسال به همین مناسبت برنامه‌های ویژه‌ای داریم.

وی با اشاره به نامگذاری شیراز به عنوان سومین حرم اهل بیت(ع) در ایران، تصریح کرد: وجود پربرکت امامزاده‌های واجب‌التعظیم و به ویژه حضرت احمدبن موسی شاه‌چراغ(ع)، شیراز را پس از مشهد مقدس و قم بین دیگر شهرهای ایران شاخص کرده است.

این مسئول برگزاری 10 جشن را از جمله این برنامه‌ها ذکر کرد و گفت: به مناسبت این ایام هشت جشن را به صورت مخاطب‌محور و دو جشن را محله‌ای برگزار می‌کنیم که جشن ویژه ایتام زیر‌پوشش کمیته امداد در بوستان خانواده، از جمله آنها است.

معاون فرهنگی اجتماعی شهردار شیراز، کوهپیمایی در جمعه 31 شهریور‌ماه ساعت هفت صبح در بوستان کوهپایه با همکاری شهرداری منطقه سه و پیاده‌روی بزرگ خانوادگی در هفتم مهرماه، مصادف با میلاد امام رضا(ع) ساعت 16 در بلوار شهید چمران همراه با اجرای برنامه‌های متنوع را از دیگر برنامه‌های این دهه برشمرد و خاطرنشان کرد: بازدید از مرکز نگهداری دختران بی‌سرپرست مهد آسایش، همایش «نیمی حوا، نیمی آدم» با موضوع آنچه دختران باید بدانند، همایش بزرگ دختران آسمانی و راه‌اندازی ایستگاه فعالیت فرهنگی به مناسبت دهه کرامت در مقابل فرهنگسرای قرآن و عترت شهرداری از دیگر برنامه‌های حوزه معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری شیراز به مناسبت دهه کرامت امسال است.

فرخ‌زاده از برگزاری جشنواره فرهنگی ورزشی در 30 شهریور‌ماه جاری ساعت 17 در باغ بانوان خبر داد و گفت: مسابقه ورزشی ایستگاهی، برپایی میز مشاوره رایگان برای دختران نوجوان و جوان، مولودی‌خوانی و مسابقه ویژه خانواده‌ها، برگزاری مسابقه در مورد زندگانی حضرت فاطمه معصومه(س)، نمایشگاه و فروشگاهی از دستاوردهای بانوان، ایستگاه نقاشی ویژه کودکان، ایستگاه بازی فکری ویژه کودکان، ایستگاه تیر و کمان و ... از جمله برنامه‌هایی است که در این جشنواره به اجرا در می‌آید.

وی ادامه داد: در تمام برنامه‌ها با توجه به آغاز هفته دفاع مقدس، سخنرانی توسط یادگاران هشت سال دفاع مقدس، تجلیل از خانواده معظم شهدا، غبارروبی قبور مطهر شهدا، برگزاری نمایشگاه کتاب دفاع مقدس در فرهنگسرای علوی، هنر و شهید مطهری، مسابقه پیامکی با محوریت دفاع مقدس، نمایشگاه عکس‌های دفاع مقدس در فرهنگسرای پایداری، سرکشی و تجلیل از خانواده جانبازان و ایثارگران همزمان با ویژه برنامه‌های دهه کرامت به اجرا در می‌آید.

این مسئول در پایان اجرای هرچه باشکوه‌تر این برنامه‌ها را نیازمند حضور و مشارکت شهروندان دانست و ابراز امیدواری کرد، استقبال و مشارکت شهروندان باعث ایجاد شور و نشاط مضاعف در برگزاری این برنامه‌ها شود.

انتهای پیام/ز10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول