اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دشتستان خبر داد

برگزاری 100 برنامه دهه کرامت در دشتستان

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دشتستان از برگزاری 100 برنامه دهه کرامت در شهرها و روستاهای شهرستان دشتستان خبر داد.

برگزاری 100 برنامه دهه کرامت در دشتستان

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان حجت‌الاسلام سید علی‌پناه محمودی‌نیا عصر امروز در نشست شورای اداری شهرستان دشتستان اظهار داشت: دهه کرامت از مهم‌ترین مراسم مذهبی است که پیش رو داریم و همه مسئولان باید تلاش خود را برای برگزاری هر چه بهتر برنامه‌ها در این ایام به ‌کار گیرند.

وی افزود: بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته شاهد برگزاری برنامه‌های گوناگون توسط مساجد، انجمن‌های فرهنگی و دینی، کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد و آحاد مختلف جامعه خواهیم بود و امیدواریم مسئولان با حضور در برنامه‌ها متولیان این برنامه‌ها را دلگرم کنند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی دشتستان با تبریک هفته بزرگداشت دفاع مقدس خاطر نشان کرد: هفته بزرگداشت دفاع مقدس فرصتی ارزشمند و مغتنم است که هر ساله در اختیار ما قرار می‌گیرد و باید از این فرصت نهایت بهره‌برداری را برای ادای دین به شهدا و پاسداشت یاد و خاطره ایشان داشته باشیم.

محمودی‌نیا بیان کرد: توکل بر خدا، صبر و استقامت در برابر مشکلات و سختی‌ها و تسلیم به رضای خدا بودن از ویژگی‌های بارز مسلمانان است و شهدا و رزمندگان ایران اسلامی در هشت سال دفاع مقدس همگی دارای این ویژگی‌ها و خصوصیات ارزشمند بوده‌اند.

وی اضافه کرد: پیروی از سیره و منش زندگی شهدا از مهم‌ترین خصوصیاتی است که مسئولان در نظام مقدس جمهوری اسلامی باید مدنظر خود قرار دهند زیرا آسایش و امنیت امروز ما مدیون و مرهون رشادت و دلاوری‌های شهدا در دفاع مقدس و جنگ تحمیلی است.

این مسئول با اشاره به اینکه تفاوت‌های بزرگی بین مؤمنین و مسلمین وجود دارد، بیان کرد: خیلی‌ها شهادتین را بر زبان جاری کرده‌اند و باید توجه داشته باشیم که کسانی که شهادتین را بر زبان آورده‌اند مسلمان هستند و تفاوت‌ها و تمایزهایی بین مؤمنین و مسلمین وجود دارد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دشتستان با تاکید بر اینکه مراتب ایمان به خداوند از اسلام بالاتر است، یادآور شد: مراتب ایمان بسیار بالاتر از مراتب اسلام است و باید توجه داشته باشیم که هر مؤمنی مسلمان است ولی هر مسلمانی مؤمن نیست.

محمودی‌نیا ولایت‌مداری را از ویژگی‌ها و خصوصیات بارز مؤمنین دانست و گفت: اسلام اساس محبت به اهل بیت عصمت و طهارت است و هر کس که ولایت امیرالمؤمنین (ع) را پذیرفته باشد مؤمن است.

وی ادامه داد: رزمندگان در هشت سال دفاع مقدس با پیروی از این خصائل و ویژگی‌ها توطئه‌های شوم دشمنان را خنثی و زمینه عزت و سربلندی میهن اسلامی را فراهم آوردند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان دشتستان از برگزاری 100 برنامه دهه کرامت در دشتستان خبر داد و بیان کرد: در سال جاری به دلیل تقارن دهه کرامت و هفته بزرگداشت دفاع مقدس باید تلاش خود را برای برگزاری برنامه‌های جامع به‌ طوری که پاسخگوی هر دو مناسبت مهم و ارزشمند باشد، به کار گیریم.

انتهای پیام/آ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول