اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت دهه کرامت

10 کلیپ فاخر در ارتباط با کرامت از سیمای کردستان پخش می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون سیمای مرکز کردستان از ساخت و پخش 10 کلیپ فاخر به مناسبت گرامیداشت دهه کرامت از صدا و سیمای مرکز استان خبر داد.

10 کلیپ فاخر در ارتباط با کرامت از سیمای کردستان پخش می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، علی مرادی در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان کردستان در سنندج اظهار کرد: صدا و سیمای مرکز استان در دهه مبارک کرامت هم در بخش تولید و هم در پخش برنامه‌های ویژه‌ای را تدارک دیده است.

وی تصریح کرد: مستند آستان جانان  و در جستجوی او از جمله کلیپ‌های فاخری است که در شب‌های این دهه از مرکز صدا و سیمای استان کردستان پخش خواهد شد.

معاون سیمای مرکز کردستان تصریح کرد: مستند در جستجوی او داستان زندگی دختر بچه چهار ساله کر و لال کردستانی است که در سفر به مشهد مقدس در حرم مطهر امام رضا(ع) شفا می‌یابد.

مرادی اضافه کرد: این فیلم مستند از تولیدات داخلی استان است و تاکنون موفق به کسب جوایز زیادی از جشنواره‌های مختلف داخلی و خارجی شده است.

معاون سیمای مرکز صدا و سیمای کردستان از هماهنگی کامل تمامی واحدها به منظور پوشش هرچه کامل‌تر برنامه‌های دهه کرامت در سطح استان خبر داد و گفت: از خانواده دختر چهار ساله‌ کردستانی که در سال گذشته در حرم امام رضا(ع) شفا یافت در جشنواره شعر کردی توسط مدیرکل صدا و سیمای مرکز کردستان تجلیل می‌شود.

به گزارش فارس؛ فاطمه ابراهیمی دختر چهار ساله کر و لال سریش‌آبادی است که در سال گذشته در جریان سفر زیارتی کاروان‌های زیارتی سپاه بیت‌المقدس کردستان و اعزام خانواده‌های کردستانی به مشهد مقدس در حرم مطهر امام رضا(ع) شفا پیدا کرد.

بنا به اظهارات پدرش، فاطمه از بدو تولد از نعمت شنیدن و سخن گفتن محروم بود و در طول چهار سال اول زندگیش علی‌رغم مراجعات بسیار به متخصصین امر موفقیتی حاصل نشد.

طبق نظر متخصصین امور شنوایی و بر اساس آزمایش‌های ادیولوژیستی، فاطمه کم‌شنوایی عمیق دو گوش داشت و برای دریافت فرکانس‌های بالای یک کیلوهرتز نیز توصیه به کاشت حلزون شنوایی شده بود، اما به فضل الهی و کرامات امام رضا(ع) شفا یافت و هم‌اکنون از نعمت شنیدن و صحبت کردن برخوردار شده است.

انتهای پیام/صا20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول