اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نهمین جشنواره تئاتر رضوی در بجنورد آغاز به کار کرد

خبرگزاری فارس: نهمین جشنواره تئاتر رضوی همزمان با دهه کرامت و سالروز میلاد کریمه اهل بیت، حضرت معصومه (س) در بجنورد آغاز به کار کرد.

نهمین جشنواره تئاتر رضوی در بجنورد آغاز به کار کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، نهمین جشنواره تئاتر رضوی صبح امروز با اجرای نمایش «صدای قدم‌های قطار» به کارگردانی «غریب منوچهری» از استان اردبیل در تالار گلشن بجنورد آغاز شد.

9 گروه نمایشی در این دوره از جشنواره تئاتر رضوی، طی سه روز در دو نوبت صبح و بعدازظهر در تالار فرهنگی هنری گلشن و تالار حافظ بجنورد آثار خود را به اجرا در می‌آورند.

به گزارش فارس، آثار نمایشی نهمین جشنواره تئاتر رضوی نیز توسط «سعید پورصمیمی»، «رضا بابک» و «حسین مسافرآستانه» مورد داوری قرار می‌گیرد.

بر اساس برنامه آیین اختتامیه و تجلیل از گروه‌ها و هنرمندان برتر این دوره از جشنواره نیز، عصر پنج شنبه 30 شهریور ماه جاری در تالار گلشن بجنورد برگزار می‌شود.

انتشار کتاب جشنواره، برپایی نمایشگاه عکس از تئاترهای به نمایش درآمده در طول سه دوره برگزاری جشنواره رضوی در خراسان‌شمالی و نیز نمایشگاه عکس از آثار نمایشی این دوره از جشنواره هم‌زمان با مراسم اختتامیه و نیز برگزاری بزرگداشت هنرمند فرهیخته تئاتر کشور به ویژه در عرصه تئاتر رضوی از اهم برنامه‌های جنبی این جشنواره به شمار می‌رود.

خراسان‌شمالی چهارمین سال بوده که جشنواره تئاتر رضوی را میزبانی می‌کند.

انتهای پیام/ل30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول