اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل:

تقارن هفته دفاع مقدس با دهه کرامت ارزش این هفته را افزون کرده است

خبرگزاری فارس: معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: تقارن هفته بزرگداشت دفاع مقدس با دهه کرامت بر ارزش و اعتبار این هفته در کشور افزوده است.

تقارن هفته دفاع مقدس با دهه کرامت ارزش این هفته را افزون کرده است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، فرهنگ مستعد حصاری صبح امروز در نشست با خبرنگاران اظهار داشت: همزمانی افتتاح نمایشگاه رزمی فرهنگی طریق القدس با میلاد کریمه اهل بیت اشتیاق بسیجیان را برای حضور در این نمایشگاه افزون کرده و ما از آغازین لحظات افتتاح نمایشگاه شاهد حضور مشتاقانه مردم هستیم.

وی به اجرای برنامه‌های بزرگداشت هفته دفاع مقدس از سوی سپاه حضرت عباس استان اردبیل اشاره کرد و گفت: برنامه‌های هفته دفاع مقدس از 31 شهریور در استان اردبیل با نام‌گذاری «بصیرت، شجاعت و ولایت» و با رژه نیروهای مسلح استان در مرکز اردبیل آغاز می‌شود.

این مسئول از عمده برنامه‌های اولین روز هفته دفاع مقدس را سخنرانی فرماندهان دفاع مقدس پیش از خطبه‌های نماز جمعه و شرکت بسیجیان در آن عنوان کرد و افزود: برگزاری یادواره‌های شهدا، رژه موتور‌سواران، افتتاح نمایشگاه شهیده ناهید فاتحی کرجو و... از جمله این برنامه‌هاست.

وی عنوان روز دوم این هفته را که مقارن با بازگشایی مدارس است، ،دانش‌آموزان، نوآوران و دانشمندان» عنوان کرد و  ابراز داشت: بازگشایی مدارس و اعزام فرماندهان هشت سال دفاع مقدس، برگزاری صبحگاه سراسری و به صدا درآمدن زنگ مقاومت در مدارس، همایش زنان ایثارگر، تجلیل از ایثارگران و دیدار با جانبازان روحانی و رزمنده از برنامه‌های این روز است.

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل «جوانان، آمادگی دفاعی و سربازان» را عنوان روز سوم این هفته اعلام و افزود: افتتاح پایگاه‌های مقاومت، گردهمایی مداحان بسیجی و مسئولان هیئت‌های مذهبی، اعزام اکیپ درمانی به مناطق محروم، صبحگاه مشترک نیروهای مسلح مشگین و اصلاندوز و اجرای اختتامیه اردوهای هجرت و طرح نشاط و تعالی را برای این روز در نظر گرفتیم.

مستعد حصاری ادامه داد: «زنان، ارزش‌های اسلامی و پایداری ملی» عنوان روز چهارم هفته دفاع مقدس است که در این روز تجلیل از فعالان اردوهای جهادی، برگزاری گفتمان دینی، اجرای عمومی تئاتر و کلنگ‌‌زنی سالن 9 دی در ناحیه گرمی اجرایی می‌شود.

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل «وحدت، استکبار ستیزی و بیداری اسلامی» را نام برگزیده برای پنجمین روز این هفته دانست و ابراز داشت: همایش فرماندهان دفاع مقدس، یادواره شهدا، نشست مربیان عقیدتی و سیاسی و اعزام مبلغ به مراسمات مدارس و دانشگاه‌ها در این روز انجام می‌شود.

وی بیان داشت: «رزمندگان، جهادگران و فرماندهان» نام ششمین روز از هفته دفاع مقدس است که برای این روز نیز صبحگاه مشترک نیروهای مسلح، گردهمایی بزرگ رزمندگان دفاع مقدس و گرامیداشت سالروز شکست حصر آبادان در نظر گرفته شده است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، این مسئول در پایان سخنان خود «شجاعت، کرامت و عزت را عنوان هفتمین روز این هفته بزرگ اعلام کرد و گفت: برگزاری یادواره شهدای عملیات طریق‌القدس، برگزاری مراسم شب میلاد علی‌ابن موسی‌الرضا (ع) ، اردوهای یک روزه فرهنگی و طرح هادیان بصیر از جمله برنامه‌های این روز است.

انتهای پیام/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول