اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تبلیغات اسلامی کنگان خبر داد

برپایی 150 ویژه‌برنامه گرامیداشت دهه کرامت در کنگان

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تبلیغات اسلامی کنگان از برپایی بیش از 150 ویژه‌برنامه گرامیداشت دهه کرامت در شهرها و روستاهای مختلف این شهرستان خبر داد.

برپایی 150 ویژه‌برنامه گرامیداشت دهه کرامت در کنگان

به گزارش خبرگزاری فارس از کنگان حجت‌الاسلام رحیم اهرمی بعد از ظهر امروز در نشست مسئولان این شهرستان اظهار داشت: گسترش فرهنگ اصیل اسلامی و قرآنی در جامعه امری ضروری است و همه باید در این مسیر اهتمام ورزیم.

وی افزود: دشمنان در سال‌های اخیر برای زیر سؤال بردن ارزش‌های اسلامی تلاش زیادی کرده‌اند و باید با برنامه فرهنگی در برابر آنها بایستیم.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی کنگان از برپایی بیش از 150 ویژه‌برنامه گرامیداشت دهه کرامت در این شهرستان خبر داد و خاطر نشان کرد: بیش از 150 برنامه به منظور گرامیداشت دهه کرامت تدارک دیده شده است که می‌توان از جمله آنها به جشن‌های ولادت حضرت معصومه (س)، امام رضا (ع)، گفتمان‌های دینی در مساجد و مدارس و برنامه‌های کانون‌های فرهنگی و انجمن‌های اسلامی اشاره کرد.

اهرمی افزود: اجرای مسابقات علمی و دینی نیز از دیگر برنامه‌های این دهه است که امیدوار هستیم با کیفیت لازم انجام شوند.

مسئول شورای هیئات مذهبی کنگان نیز از برگزاری مراسم‌های گرامیداشت دهه کرامت توسط هیئات مذهبی این شهرستان خبر داد و اظهار داشت: مراسم دهه گرامیداشت کرامت و جشن میلاد حضرت معصومه (س) توسط هیئات محوری به صورت عمده و مرکزی در شهرهای کنگان، بنک سیراف و عسلویه برگزار می‌شوند.

حسین دشتی همچنین از برپایی ایستگاه‌های متعدد صلواتی به همین مناسبت خبر داد و اضافه کرد: افزایش سطح کیفی برنامه‌های مذهبی و دینی مهم‌ترین اولویت این برنامه‌هاست.

وی تقدیر از مسئولین هیئات محوری شهرستان در مراسم میلاد امام رضا (ع) را از دیگر برنامه‌های پیش رو عنوان کرد و گفت: باید به گونه‌ای عمل کنیم که رضایت خاطر مردم فراهم شود.

انتهای پیام/ز20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول