اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عصر امروز در اصفهان

شناور هوشمند تندرو با قابلیت پرتاب موشک آزمایش می‌شود

خبرگزاری فارس: مسئول خانه نخبگان علمی بسیج استان اصفهان گفت: امروز عصر شناور هوشمند تندرو با قابلیت پرتاب موشک مورد آزمایش قرار می‌گیرد.

شناور هوشمند تندرو با قابلیت پرتاب موشک آزمایش می‌شود

سیدحامد افتخارزاده در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان از ساخت شناور هوشمند تندرو با قابلیت شناسایی موانع و پرتاب موشک در اصفهان خبر داد و اظهار داشت: یکی از بسیجیان عضو خانه نخبگان سپاه صاحب‌الزمان(عج) با حمایت مالی بسیج نخبگان سپاه اقدام به ساخت شناور هوشمند تندرویی کرده که قابلیت شناسایی موانع به وسیله پردازش تصویر و GPS را دارد.

وی افزود: این شناور قابلیت اندازه‌‌‌گیری سرعت، ارتفاع و نیز پرتاب موشک با برد 80 متر و هم‌چنین جمع‌آوری اطلاعات را دارد.

مسئول خانه نخبگان علمی بسیج استان اصفهان تصریح کرد: این طرح به لحاظ ویژگی‌های ظاهری مانند دارا بودن ملخ، واترجت هم‌زمان در ابعاد یک متر در 40 سانتی‌متر و ضد رادار بودن و پرتاب موشک در جهان منحصر به فرد است.

وی از زمان ساخت این شناور در سال گذشته خبر داد و گفت: این شناور با هزینه اولیه 8 میلیون تومان ساخته شده است.

افتخارزاده بیان داشت: امروز ساعت 4.30 دقیقه بعد از ظهر با حضور جمعی از مسئولان استانی، فرمانده سپاه صاحب‌الزمان(عج)، فرمانده سپاه امام جعفر صادق(ع) و دیگر مسئولان این شناور در محل ضلع غربی سی و سه پل جنب قایقرانی مورد آزمایش قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/خ10/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول