اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت‌الله علما:

مانور موشکی پیامبر اعظم حاکی از قدرت ایران است

خبرگزاری فارس: نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت: مانور موشکی پیامبر اعظم از کویر لوت تا خلیج فارس حاکی از قدرتمند بودن ایران است.

مانور موشکی پیامبر اعظم حاکی از قدرت ایران است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، آیت‌الله شیخ مصطفی علما در خطبه‌های نماز جمعه این هفته کرمانشاه گفت: مانور موشکی پیامبر اعظم از کویر لوت تا خلیج فارس برای آمریکا و اسرائیل پیام قدرتمند بودن ایران را دارد و ما باید این قدرت را حفظ کنیم.

علما اظهار کرد: 16 تیرماه روز مالیات است ما باید مالیات را بپردازیم و پرداخت مالیات باعث می‌شود که ما به سوی استقلال پیش رویم و کشور ما تنها متکی به نفت و گاز نباشد. البته دریافت مالیات هم باید عادلانه باشد.

وی افزود: با وجود تحریم دشمنان امروز پالایشگاه نفت 50 کشور به نفت ایران محتاج است و کسانی که شرارت می‌کنند بدانند که امام، مسئولان و مردم را طوری بار آورد که قاطع و کوبنده عمل کنند.

وی با اشاره به 20 تیرماه آغاز هفته بهداشت مساجد گفت: باید به استقبال ماه رمضان برویم و تمام دستگاه‌های دولتی باید به موضوع جلوگیری از روزه‌خواری توجه کنند و در این رابطه با اخلاق منش اسلامی رفتار کنند.

خطیب جمعه کرمانشاه تصریح کرد: 21 تیر روز عفاف و حجاب است اگر عفاف و حجاب را حفظ نکنیم به معنای جنگیدن با خداست. بدحجابی‌ها جنگ با خدا، اسلام و امام زمان (عج) است. باید مراقب باشیم و از نازل شدن عذاب بترسیم.

آیت‌الله علما تأکید کرد: عمده این شهر وقف امام حسین (ع) است و در مسیر کربلا قرار دارد و بدحجابی‌ها باعث می‌شود جوانان متزلزل شوند.

وی با اشاره به مظلومیت مردم بحرین تأکید کرد: سازمان‌های بین‌المللی سکوت کرده‌اند و باید از مردم بحرین دفاع شود.

نماینده ولی‌فقیه در استان خاطرنشان کرد: کتاب، سنت، و اهل بیت یک حقیقت هستند و رسول خدا و ائمه به موضوع ظهور اشاره می‌کنند عالم هستی نمی‌تواند بدون سرپرست باشد.

وی در بخش دیگری از سخنانش بیان داشت: انتظار واقعی به معانی این است که نظرات اسلام را در زندگی اجرا کنیم برای موحد بودن باید حقیقت مسیر ولایت را بفهمیم.

آیت‌الله علما گفت: امیرالمؤمنین (ع) می‌فرمایند ما اهل بیت شجره نبوت هستیم لذا اهل بیت وارث ارزش‌های 124 هزار پیغمبر هستند و تمام دستورات در تمام سطوح در اسلام بی‌کم و کاست وجود دارد.

وی تصریح کرد: ولایت و امامت مانند رسالت نیاز انسان است و 1400 سال است که مردم دنیا به اهل بیت عشق می‌ورزند چون اهل بیت چشمه‌ حکمت هستند.

آیت‌الله علما اظهار کرد: 11 هزار کلمه غیر از نهج‌البلاغه و روایات از امیرالمؤمنین (ع) به جای مانده است که این در دنیا بی‌سابقه است. کسانی که محوریت قرآن، رسالت و اهل بیت را مدنظر قرار می‌دهند منتظر رحمت باشند و انقلاب اسلامی بزرگترین رحمت است.

وی گفت: انقلاب اسلامی باعث شد که دنیا بیدار شود و دنیا اسلام را الگوی خود قرار داده است.

انتهای پیام/خ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول