اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه ایلام:

رزمایش موشکی پیامبر اعظم (ص) پاسخ محکمی به تهدید آمریکاست

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: رزمایش موشکی پیامبر اعظم (ص) پاسخ محکمی به تهدیدهای رژیم نامشروع صهیونیستی و آمریکاست.

رزمایش موشکی پیامبر اعظم (ص) پاسخ محکمی به تهدید آمریکاست

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، حجت‌الاسلام محمدنقی لطفی ظهر امروز در جمع نمازگزاران ایلامی در مسجد جامع این شهر اظهار داشت: در این رزمایش موشکی رزمندگان سپاه بار دیگر ضربه بسیار محکم و فراموش ناشدنی را به سران کاخ سفید و رژیم صهیونیستی وارد کردند.

وی ادامه داد: افزون بر این با این حرکت اقتدار و عظمت ملت و نظام اسلامی را به نمایش گذاشتند و تحریم‌های اخیر اتحادیه اروپا را به چالش کشیدند.

امام جمعه ایلام اضافه کرد: این رزمایش توان دفاع ایران در مقابله با تهاجم احتمالی آمریکا و رژیم نامشروع صهیونیستی را به رخ جهانیان کشاند و افزون بر این، این حقیقت را نشان داد که ایران می‌تواند پایگاه‌های نظامی نزدیک آمریکا را تخریب و رژیم نامشروع صهیونیستی را مورد تهاجم موشکی قرار دهد.

لطفی تصریح کرد: یکی از اهداف دیگر رزمایش موشکی پیامبر اعظم نمایش پیشرفت‌های اعجاب‌برانگیز ایران در صنایع موشکی و رفع موانع در عرصه هوا فضا و خنثی کردن تحریم‌های گسترده و نشان دادن توانمندی و خلاقیت دانشمندان ایرانی در ساختن پیچیده‌‌ترین صنایع نظامی و مقابله با تحریم‌ها و تهدیدهاست.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: جمهوری اسلامی قابلیت‌های فوق‌العاده‌ای برای ضربه زدن به منافع آمریکا و رژیم صهیونیستی در جهان و در منطقه حساس خاورمیانه دارد.

وی ادامه داد: آمریکا‌یی‌ها به قدرت و توانمندی نظام اسلامی اذعان دارند و ایران از واژه تهدید در برابر تهدید در بالاترین حد استفاده خواهد کرد.  

امام جمعه ایلام اضافه کرد: اصولا هدف نهایی همه رزمایش‌های ارتش و سپاه به ویژه رزمایش موشکی سپاه برقراری امنیت خلیج فارس و امنیت عبور و مرور کشتی‌های نفتکش از تنگه هرمز و آبراه بین‌المللی خلیج فارس است.

خطیب جمعه ایلام در بخش دیگری از سخنانش به مناسبت‌های ویژه هفته از جمله 15 شعبان ولادت با سعادت حضرت بقیة‌الله و روز سربازان گمنان امام زمان (عج) اشاره کرد و گفت: سربازان گمنام امام زمان (عج) وزارت اطلاعات مظهر اقتدار و امنیت نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند.

وی ادامه داد: سربازان گمنام امام زمان (عج) در خنثی کردن توطئه‌های امنیتی و متلاشی کردن خانه‌های تیمی دشمنان داخلی نقش بسیار مهمی ایفا کرده‌اند. 

امام جمعه ایلام همچنین به سالروز سرنگونی هواپیمای مسافربری ایران توسط ناوگان آمریکا اشاره کرد و گفت: این رویداد دردناک‌ترین جنایت بشری بود که توسط رژیم آمریکا انجام گرفت.

لطفی همچنین به دیگر مناسبت‌های هفته از جمله روز مالیات اشاره کرد و افزود: پرداخت مالیات یک وظیفه ملی، دینی و اسلامی است چون مالیات یکی از منابع بزرگ و اصلی حکومت برای توسعه عمران و آبادانی کشور است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام  همچنین به کمبود و گرانی برخی از محصولات غذایی مردم در استان ایلام اشاره کرد و گفت: در روزهای گذشته قیمت برخی از محصولات غذایی از جمله گوشت مرغ در ایلام افزایش یافت و در برخی موارد نیز با کمبود مواجه شد.

وی ادامه داد: مسئولان امر در استان ایلام باید در این خصوص چاره اندیشی کنند و مانع از بروز بی‌نظمی در بازار مصرف ایلام شوند.

انتهای پیام/آ10/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول