اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده سمنان و مهدیشهر در مجلس:

رزمایش موشکی سپاه نشان داد ایران با هیچ‏کس تعارف ندارد

خبرگزاری فارس: نماینده مردم سمنان و مهدیشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: رزمایش موشکی "پیامبر اعظم 7" سپاه نشان داد که جمهوری اسلامی ایران در صورت تهدید خاکش، با هیچ‏کس تعارف و شوخی ندارد.

رزمایش موشکی سپاه نشان داد ایران با هیچ‏کس تعارف ندارد

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، علی‏رضا خسروی که دارای دانش‏نامه کارشناسی ‏‌ارشد مدیریت دفاعی است، ظهر امروز در گفت‏‌وگو با خبرنگاران، درباره رزمایش موشکی سپاه پاسداران که در کویر لوت سمنان جریان دارد، اظهار کرد: پیام نخست رزمایش پیامبر اعظم 7 به دولت‏‌های سایر کشورها، پیام رفاقت و دوستی و صلح و سازش با کشورهای همسایه و دوست است.

وی تصریح کرد: این رزمایش عظیم و درخور توجه پیام دیگری نیز دارد که نشان می‏‌دهد جمهوری اسلامی ایران و ملت و نیروهای مسلح این کشور زمانی که خاکشان تهدید شود، با هیچ دولت و کشوری تعارف و شوخی ندارند.

نماینده مردم سمنان و مهدیشهر در مجلس شورای اسلامی افزود: نیروهای مسلح کشورمان که امروز در اوج اقتدار و آمادگی قرار دارند، در زمان ضرورت پاسخی محکم و قاطع از هوا، دریا و زمین به متجاوزان می‏‌دهند.

خسروی بیان کرد: این رزمایش که با موفقیت تاکنون به مرحله اجرا درآمده و بازخوردهای متفاوتی در رسانه‏‌های داخلی و خارجی داشته است، نشان می‏‌دهد که ایران در کوتاه‏‌ترین زمان ممکن قادر است نیروهای خود را تجهیز کند و به سطح آمادگی قابل توجهی برسد.

وی با بیان اینکه سپاه پاسداران که به واقع نهادی برآمده از دل مردم و بطن جامعه است، این روزها در رزمایش موشکی خود، آمادگی سریع نیروهایش را به ملت ایران و دولت‏‌های منطقه و سراسر جهان به خوبی نشان داد.

این کارشناس‏‌ ارشد مدیریت دفاعی در ادامه افزود: رزمایش پیامبر اعظم 7 که در آن شلیک انواع موشک‏‌های در دسترس جمهوری اسلامی ایران انجام شد، به خوبی توانمندی مسلمانان به خصوص نظام جمهوری اسلامی را از نظر موشکی به نمایش درآورد.

خسروی بیان کرد: ایران همواره برای کشورها منطقه حامل پیام دوستی و رفاقت و صلح و همراهی بوده است؛ اما در عین حال آنها باید بدانند که ایران در صورت تهدید خاک و مردمش از هیچ کوششی دریغ نمی‏‌کند.

خسروی ادامه داد: از سوی دیگر، دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران که همواره علیه حکومت اسلامی اقدام کرده‏‌اند، باید بدانند که ایران به هیچ وجه با پشتوانه جوانان و مردم خود مقابل آنها کوتاه نمی‏‌آید و امروز اگر احدی بخواهد دست به اقدام نابخردانه‏‌ای علیه کشورمان بزند، جواب محکمی از دریا، هوا و زمین دریافت می‏‌کند.

به گزارش فارس؛ در مرحله اصلی رزمایش پیامبر اعظم7 سپاه، امروز ده‌ها فروند از موشک‌های برد بلند، میان‌برد و برد کوتاه از اقصی نقاط کشور به سمت پایگاه شبیه‌سازی شده کشورهای فرامنطقه‌ای (دشمن فرضی) در کویر لوت شلیک شد.

در این مرحله از رزمایش نیروی هوافضای سپاه، ده‌ها فروند انواع موشک‌های شهاب 1، 2 و 3، خلیج‌فارس، تندر، فاتح، زلزال و قیام به سمت هدف واحد پیش‌بینی شده در کویر سمنان شلیک شد.

رزمایش بزرگ موشکی زمین به زمین سپاه با نام پیامبر اعظم 7 از دیروز آغاز شد و فردا در پایان مرحله اصلی این رزمایش، جنگنده بمب‌افکن‌های بدون سرنشین سپاه به اجرای عملیات خواهند پرداخت.

رزمایش موشکی سپاه با نام پیامبر اعظم 7 به منظور آزمایش جدیدترین دستاوردهای هوافضای سپاه آغاز شده است.

انتهای پیام/ع10/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول