اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با هدف افزایش دانش کارکنان صورت گرفت

برگزاری سمینار امنیت در فضای سایبر در مرکز خلیج فارس

خبرگزاری فارس: سمینار یک روزه امنیت در فضای سایبری با هدف افزایش دانش کارکنان صدا و سیما در مشاغل حساس در مرکز خلیج فارس برگزار شد.

برگزاری سمینار امنیت در فضای سایبر در مرکز خلیج فارس

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس به نقل از روابط عمومی صدا و سیمای مرکز خلیج فارس، وحید کمالی مدیرکل این مرکز طی این سمینار که معاونان، مدیران، برنامه‌سازان و دیگر کارکنان شاغل در پست‌های حساس حضور داشتند در سخنانی با اشاره به ماهیت انقلاب اسلامی و تلاش نظام سلطه برای مقابله با آن گفت: انقلاب اسلامی در طول حیات سی و سه ساله خود همواره با خطرات و چالش‌های فراوانی رو به ‌رو بوده و دشمنان برای فروپاشی آن از هیچ اقدامی فروگذار نبوده‌اند.

وی با بیان اینکه انواع توطئه‌ها در این راستا از طرف دشمنان پیاده‌‌سازی شده است، افزود: امروز مخرب‌ترین سلاح رویارویی با ایران اسلامی جنگ نرم است که با استفاده از فضای سایبری طراحی و اجرا می‌شود و این موضوع وظیفه صدا و سیما را بیش از پیش سنگین کرده و لازم است افرادی که در عرصه فرهنگ و هنر هستند با همه تهدیدها و فرصت‌های این ابزار ارتباطی آشنا باشند.

کمالی گفت: بهره‌گیری غول‌های دنیای ارتباط و اطلاع‌رسانی دنیا از فضای سایبری برای مقابله و تهاجم به ارزش‌های اسلامی است، این سیاست را مهم‌ترین حربه معاندان نظام جمهوری اسلامی ایران دانست.

وی خطاب به کارکنان صدا و سیما بیان داشت: هر چه بیشتر با مجهز شدن به سلاح علم آماده دفاع از ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی باشند.

این سمینار به همت واحد حراست و همکاری واحد آموزش و پژوهش مرکز خلیج فارس برگزار شد.

انتهای پیام/ن30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول