اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار مازندران:

خاورمیانه آمریکایی ناقص متولد شد

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران گفت: امریکا در حال برنامه‌ریزی برای ایجاد خاورمیانه‌ آمریکایی بود که با شکل‌گیری انقلابی دیگر در مصر و امتداد آن در بحرین، تونس، اردن و حوزه خلیج فارس، خاورمیانه آمریکایی ناقص متولد شد.

خاورمیانه آمریکایی ناقص متولد شد
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، هادی ابراهیمی ظهر امروز در گردهمایی بزرگ بسیجیان شهرستان ساری در مصلی امام خمینی (ره) این شهر با اعلام اینکه بسیجیان معبد رنج عشق و معشوق است، اظهار داشت: بسیجیان در دهه چهارم انقلاب اسلامی نقش بسیار مهمی دارند و در دوران در راستای فرامین رهبری حرکت می‌کنند.
وی تصریح کرد: بسیجیان چشم و گوش هوشیار ملت ایران هستند و حضور آنها در لحظه‌‌ای بسیار حساس امید را در دل مردم ایران زنده می‌کند.
معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران با بیان اینکه صدا فریاد بسیجیان ایران در خاورمیانه در حال الگوبرداری است، یادآور شد: مردم مصر با همت بلند خود دیکتاتوری را از صحنه سیاسی خارج کردند که حتی بسیاری از تحلیلگران غربی این موضوع را پیش بینی نمی‌کردند.
وی با بیان اینکه حضور بسیجیان در هر منطقه برای ایادی استکباری چالش جدی ایجاد می‌کند، خاطرنشان کرد: امریکا و ایادی استکبار فکر می‌کردند که با تشکیل شورای نظامی در مصر می‌توانند حسنی مبارک دیگر را در این سرزمین به قدرت برسانند.
وی ادامه داد: صدای الله اکبر در میدان التحریر مصر همه نقش‌های ایادی استکبار را نقش بر آب کرد و همین طور آرمان آزادی‌خواهانه در لیبی انقلاب دیگری را در این کشور رقم زد.
ابراهیمی ادامه داد: امریکا در حال برنامه‌ریزی برای ایجاد خاورمیانه‌ آمریکایی بود که با شکل‌گیری انقلابی دیگر در مصر و امتداد آن در بحرین، تونس، اردن و حوزه خلیج فارس، خاورمیانه آمریکایی ناقص متولد شد.
معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران با اعلام اینکه جریان بیداری اسلامی از خاورمیانه آغاز و در شاخ افریقا ادامه پیدا کرد و در حال رشد در قلب آمریکا و سراسر اروپا است، یادآور شد: جریان وال استریت شکسته شدن استخوان نظام سرمایه‌داری را در امریکا و کشورهای اروپایی به دنبال دارد.
ابراهیمی ادامه داد: جریان وال استریت یک جریان کوچکی نیست بلکه با شکل‌گیری این جریان شکسته شدن استخوان مارکسیسم را در قلب ایادی کفر به زودی می‌شنویم.
وی در پایان با اشاره به خفت و خواری آمریکا در عراق و افغانستان اذعان داشت: آمریکا به خاطر شکل‌گیری جریان وال استریت تحت فشار است و برای رهایی از این فشار با تهمت زدن به کشور آزاده‌ای مثل ایران سعی دارند این فشار را کاهش دهند.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول