اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با سراسر کشور

جشن پایه ششم ابتدایی در گچساران برگزار شد

خبرگزاری فارس: جشن ورود دانش‌آموزان پایه ششم ابتدایی مدارس گچساران به نظام آموزشی جدید با حضور دانش‌آموزان، اولیا و معلمان مدارس و مسئولان ادارات و نهادهای این شهرستان برگزار شد.

جشن پایه ششم ابتدایی در گچساران برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، جشن ورود دانش‌آموزان پایه ششم ابتدایی مدارس گچساران امروز و با حضور دانش‌آموزان، اولیا و مسئولان ادارات و نهادهای گچساران در مدرسه شاهد پسرانه علی‌اکبر(ع) با شور و حال خاصی برگزار شد.

مسئولان برگزاری این جشن با تشریح اهداف استقرار پایه ششم ابتدایی از دانش‌آموزان و اولیا خواستند تا در راستای رسیدن به اهداف مهم سند تحول بنیادین آموزش و پرورش با این نهاد همکاری و همراهی داشته باشند.

75 کلاس درس پایه ششم در نقاط شهری و روستایی گچساران ایجاد شد

مدیر آموزش و پرورش گچساران در این مراسم با تبریک روز میلاد حضرت فاطمه معصومه(س)، روز دختر، آغاز دهه کرامت و میلاد با سعادت امام رضا(ع) اظهار کرد: پایه ششم ابتدایی پس از 44 سال به طور مجدد در کشور ایجاد شده است.

یدالله مرادی با بیان اینکه ایجاد پایه ششم ابتدایی یکی از بندهای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش است، افزود: این پایه همانند 126 کشور جهان بار دیگر در ایران اسلامی متولد شد.

وی با اشاره به برگزاری جشن نظام 3-3-6 در مدارس گچساران بیان داشت: ابن جشن در راستای اجرای پروژه مهر و ایجاد پایه ششم ابتدایی برای نخستین بار در سال تحصیلی 92 -91 برگزار شده است.

مرادی با اشاره به اقدامات آموزش و پرورش گچساران در راستای اجرای سند تحول بنیادین و استقرار پایه ششم ابتدایی در مدارس این شهرستان ابراز داشت: در سال تحصیلی جدید 75 کلاس درس پایه ششم ابتدایی در مدارس شهری و روستایی این شهرستان ایجاد شده است.

220 معلم پایه دوم و ششم ابتدایی گچساران آموزش دیدند

وی تصریح کرد: بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده به 100 معلم در پایه دوم و 120 معلم نیز به منظور تدریس در پایه ششم ابتدایی برای سال تحصیلی جدید آموزش‌های لازم ارائه شد.

مدیر آموزش و پرورش گچساران خاطرنشان کرد: این دوره آموزشی برای معلمان هر پایه به صورت مستقل برگزار شد.

مرادی بیان داشت: برای اجرای موفق پایه ششم در مدارس شهری و روستایی گچساران از ماه‌ها پیش تاکنون هم در بحث فضای آموزشی و هم در بخش نیروی انسانی تلاش‌ها و برنامه‌ریزی‌های مطلوبی صورت گرفت.

وی یادآور شد: با همکاری همه دستگاه‌ها همه مدارس گچساران در سال تحصیلی جدید آماده اجرایی کردن پایه ششم ابتدایی بوده و هیچ مشکلی در بخش نیروی انسانی و فضای کلاسی وجود ندارد.

مرادی با بیان اینکه نظام آموزشی 3-3-6 تا چند سال دیگر به نظام آموزشی 3-3-3-3 تبدیل خواهد شد، افزود: برای اجرای این طرح باید مدارس ابتدایی تفکیک شده و پایه‌های اول تا سوم در یک مدرسه و پایه‌های سوم تا ششم در یک مدرسه دیگر استقرار یابد.

مدیر آموزش و پرورش گچساران تصریح کرد: امسال در این شهرستان در دو مدرسه شاهد پسرانه و شاهد دخترانه این طرح اجرا می‌شود، ادامه داد: هر طرحی در ابتدای اجرا با مشکلاتی مواجه بوده و لازم است اولیای دانش‌آموزان و مسئولان ادارات و نهادها آموزش و پرورش را در راستای اجرای این طرح یاری دهند.

به گزارش فارس، در این مراسم زنگ پایه ششم ابتدایی نواخته شد و کتاب پایه ششم ابتدایی به همراه لوح تقدیر و کارت تبریک و نیز تقویم به فرزند شهید عبدالحسین درخشان که از دانش‌آموزان پایه ششم ابتدایی این مدرسه است، اهدا شد و همزمان میان دانش‌آموزان پایه ششم این مدرسه توزیع شد.

انتهای پیام/صا10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول