اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آموزش و پرورش آمل خبر داد

هوشمندسازی کلاس‌های پایه ششم ابتدایی در آمل

خبرگزاری فارس: مدیر آموزش و پرورش آمل گفت: تمامی کلاس‌های پایه ششم ابتدایی باید هوشمند باشند.

هوشمندسازی کلاس‌های پایه ششم ابتدایی در آمل

به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، ‌بعدازظهر امروز با حضور 130 مدیر مجتمع آموزشی و پرورشی و مدارس مستقل شهری، گردهمایی مدیران مدارس آمل در سالن شهید رجایی برگزار شد.

اکبر لطفی مدیر آموزش و پرورش آمل در این گردهمایی، شهریور را ماه آمادگی مدارس برای آغاز با نشاط مدارس دانست و گفت: با تلاش همکاران ستادی اداره و مدارس تمامی آموزشگاه‌ها برای آغاز سال تحصیلی آمادگی کامل دارند.

وی افزود: سازماندهی دبیران در دوره‌های ابتدایی، راهنمایی، متوسطه و هنرستان‌ها و کاردانش انجام شده است.

مدیر آموزش و پرورش آمل تصریح کرد: مهم‌ترین دغدغه آموزش و پرورش تنظیم برنامه آموزشی در آغازین روزهای شروع سال تحصیلی است.

وی افزود: مدیران شهرستان با توجه به سازماندهی انجام شده این برنامه را تهیه کرده‌اند و دانش‌آموزان از اول مهر با برنامه هفتگی مدون سال تحصیلی92-91 را آغاز می‌کنند.

لطفی تاکید داشت: هوشمندسازی مدارس از اولویت‌های مهم آموزش و پرورش است و باید تمامی کلاس‌ها به ویژه پایه ششم هوشمند شوند.

وی تصریح کرد: انجمن اولیای ومربیان از بازوان توانمند مدیر در مدرسه هستند و بهترین رابط مدیر و خانواده است.

لطفی گفت: انجمن اولیا و مربیان می‌توانند با ارتباط مستقیم با خانواده و با همکاری اولیای دانش‌آموزان در امر هوشمندسازی بهترین و قوی‌ترین یاور مدرسه باشند.

مدیر آموزش و پرورش آمل در ادامه به اهمیت امور پرورشی و رعایت شئونات اسلامی و انجام امور دینی در مدارس اشاره داشت و افزود: برپایی نماز جماعت از مهم‌ترین موارد فعالیت پرورشی در مدارس است و حضور دبیران و مدیران در نماز جماعت بهترین مشوق دانش‌آموزان برای حضور در این مراسم پر فیض است.

لطفی در ادامه به پذیرش دانشجو در دانشگاه فرهنگیان اشاره داشت و گفت: این دانشگاه از سال تحصیلی جاری فعالیت خود را آغاز می‌کند.

انتهای ‌پیام/ش20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول