اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آموزش و پرورش شهرستان نکا خبر داد

هوشمند سازی کلاس‌های پایه ششم ابتدایی نکا

مدیر آموزش و پرورش شهرستان نکا گفت: با توجه به ضرورت و اهمیت فناوری‌های نوین در آموزش، تمام کلاس‌های پایه ششم ابتدایی این شهرستان هوشمندسازی می‌شود.

هوشمند سازی کلاس‌های پایه ششم ابتدایی نکا

اصغر کارگر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در نکا اظهار داشت: طرح هوشمند سازی مدارس قدرت یادگیری و روش‌های تدریس را تغییر می‌دهد، کلاس‌ها را چند رسانه‌ای می‌کند و موجب ترغیب و تشویق دانش‌آموز به یادگیری می‌شود. وی افزود: نقش و اهمیت آموزش و پرورش در کشور بر هیچ کس پوشیده نیست و آموزش و پرورش یک واحد تنها نیست و همه دستگاه‌ها در اجرای برنامه‌های آموزش و پرورش باید به کار گرفته شوند.

کارگر بیان داشت: در حال حاضر یک هزار و 550 دانش‌آموز  کلاس ششم ابتدایی در مدارس دولتی و غیردولتی در 55 کلاس مستقل و 28 کلاس چند پایه در سال تحصیلی 92-91 تحصیل می‌کنند که همه کلاس‌های پایه ششم هوشمند می‌شوند.

وی گفت: در مجموع در شهرستان نکا 83 کلاس ششم ابتدایی در نظر گرفته شده تا با استفاده از طرح نظام آموزشی 3-3-6 و هوشمند سازی مدارس در ارتقای سطح علمی دانش‌آموزان نقش به سزایی داشته باشیم.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان نکا ادامه داد: تحول بنیادین در آموزش و پرورش یکی از خواست‌های رهبر معظم انقلاب است و از این رو همه دست‌اندرکاران این نهاد آموزشی باید در محقق شدن این تحول که به مثابه حرکتی جهادی بوده مشارکت و همکاری داشته باشند.

کارگر خاطرنشان کرد: با توجه به اهمیت اجرای طرح نظام آموزشی 3-3-6 دوره‌های مختلف ضمن خدمت به معلمان کلاس‌های پایه ششم ابتدایی در حال اجرا است و در این راستا امکانات آموزشی نیز فراهم شده است.

وی ادامه داد: اجرای طرح هوشمند سازی مدارس موجب کاهش خستگی در معلمان و دانش‌آموزان شده و روند آموزش را سرعت می‌بخشد.

کارگر اذعان داشت: تجهیز مدارس به این سامانه، تحولی شگرف را در فراگیری دانش‌آموزان و شیوه تدریس فراهم می‌کند و بسیاری از کاستی‌های موجود در روش‌های سنتی گذشته در مورد آموزش را پوشش می‌دهد و موجب تقویت آموزش در این نهاد می‌شود.

انتهای پیام/ن۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول