اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار بوشهر:

هدف ساخت فیلم توهین به پیامبر جلوگیری از بیداری اسلامی است

خبرگزاری فارس: استاندار بوشهر گفت: اقدام موهن ساخت فیلم توهین‌آمیز علیه پیامبر اکرم(ص) برای ایجاد اختلاف بین ادیان و جلوگیری از خیزش و بیداری در جهان و منطقه بوده است.

هدف ساخت فیلم توهین به پیامبر جلوگیری از بیداری اسلامی است

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر به نقل از روابط عمومی استانداری بوشهر ، استاندار بوشهر ساخت فیلم توهین‌آمیز به ساحت مقدس پیامبر اکرم(ص) را محکوم کرد

فریدون حسنوند استاندار بوشهر در پیامی اقدام برخی دین‌ستیزان در ارتباط با ساخت فیلم توهین‌آمیز به پیامبر اکرم را محکوم کرد.

حسنوند اظهار داشت: اقدام به ساخت فیلم توهین‌آمیز علیه پیامبر عشق و رحمت محمد مصطفی(ص) نشان از اسلام‌ستیزی غربی‌ها و ترس آنان از گسترش اسلام ناب محمدی است.

وی افزود: دشمنان دین و دیانت با استفاده از ابزارهای مختلف از جمله ابزار رسانه قصد دارند تا چهارده پاک اسلام را در جهان جریحه‌دار کنند اما غافل از اینکه چهره دین‌ستیز آنان برای همه دنیا روشن‌تر خواهد شد.

استاندار بوشهر تاکید کرد: با توجه به گسترش روزافزون اسلام در جهان، غربی‌ها در صدد هستند تا چهره‌ای غیر واقعی را از اسلام در جهان به نمایش بگذارند.

حسنوند گفت: اقدام موهن ساخت فیلم توهین‌آمیز علیه پیامبر اکرم(ص) برای ایجاد اختلاف بین ادیان و جلوگیری از خیزش و بیداری در جهان و منطقه بوده است.

وی با تاکید بر حضور پرشور مردم ولایتمدار استان بوشهر در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه و شرکت در راهپیمایی برای محکوم کردن این اقدام توهین‌آمیز بیان کرد: مردم ولایتمدار استان بوشهر همپای مسلمانان جهان با حضور گسترده در راهپیمایی فردا، این اقدام توهین‌آمیز را محکوم خواهند کرد.

انتهای پیام/خ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول