اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرمانداری قصرشیرین:

دلیل توهین به پیامبر ترس از بیداری اسلامی است

خبرگزاری فارس: معاون برنامه‌ریزی و امور عمرانی فرمانداری قصرشیرین گفت: توهین دشمنان دین خدا در هتک حرمت به ساحت مقدس پیامبر اسلام(ص) به‌واسطه ترس آنها از موج بیداری اسلامی در منطقه است.

دلیل توهین به پیامبر ترس از بیداری اسلامی است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، هرمز حیدری ظهر امروز در جلسه هماهنگی گرامیداشت هفته دفاع مقدس گفت: دفاع مقدس نقطه عطف تاریخ انقلاب اسلامی و مرهون خون هزاران شهید گلگون‌کفن است.

حیدری افزود: این انقلاب با خون انسان‌های پاکی به ثمر نشست که جان ارزشمند خود را صرف مبارزه با استعمار و استکبار و دفاع از آب و خاک کردند.

وی گفت: ماهیت ضد استکباری انقلاب اسلامی همیشه قدرت‌های استعماری را به چالش کشیده و این امر باعث شده تا انقلاب همیشه در معرض تهدیدهای این قدرت‌ها قرار گیرد.

حیدری با بیان اینکه ناکامی دشمنان در جنگ نظامی سبب شده تا آنها رویکرد خود را به جنگ نرم تغییر دهند، گفت: قدرت‌های زورگو و در رأس آنها آمریکا همیشه زخم‌خورده اسلام بوده‌اند و توهین آنها در هتک حرمت به ساحت مقدس پیامبر اسلام(ص) به‌واسطه ترس آنها از موج بیداری اسلامی در منطقه است که منافع آنها را با تهدید جدی مواجه خواهد کرد.

وی گفت: ملت مسلمان ایران اسلامی در دفاع از انقلاب و آرمان‌های آن در صحنه هستند و حضور آنها در عرصه‌های مختلف مایه یأس و ناامیدی دشمنان است.

وی گفت: انتقال ارزش‌های دفاع مقدس برای نسل جوان ضروری و لازم است و اجرای برنامه‌های گرامیداشت این دوران مهم‌ترین راه مقابله با ناتوی فرهنگی دشمن و آشنایی جوانان با ارزش‌های انقلاب اسلامی است.

به صدا درآوردن زنگ مقاومت، آذین‌بندی سطح شهر و نصب بنر و پلاکارد، اجرای برنامه‌های ورزشی، همایش بانوان، ویزیت رایگان بیماران، یادواره شهدا، غبارروبی مزار شهدا و سرکشی از خانواده معزز شهدا، برپایی ایستگاه صلواتی، صبحگاه مشترک دانش‌آموزی، جشنواره موسیقی، محفل ادبی، مراسم خاکریز عشق، دعوت از فرماندهان دوران دفاع مقدس و تجلیل از یادگاران دوران دفاع مقدس از برنامه‌های شهرستان قصرشیرین در این هفته است.

انتهای پیام/خ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول