اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه اهر:

دشمن با گسترش بیداری اسلامی در پی تفرقه بین مسلمانان است

خبرگزاری فارس: امام جمعه اهر گفت: دشمن با گسترش بیداری اسلامی در پی تفرقه بین مسلمانان است.

دشمن با گسترش بیداری اسلامی در پی تفرقه بین مسلمانان است

به گزارش خبرگزاری فارس از اهر، حجت‌الاسلام جواد حاجی‌زاده امروز در خطبه‌های این هفته نماز، هدف استکبار جهانی و لابی‌های صهیونیستی را در این برهه کنونی اجرای توطئه‌های مختلف در بین مسلمانان و ترویج برادرکشی در میان آنها ذکر کرد.

وی افزود: تمام اعمال ضداسلامی دشمنان دین مبین اسلام ناشی از اسلام‌ستیزی آنها و برای مقابله با بیداری اسلامی با مشغول کردن مسلمانان است.

حاجی‌زاده گفت: متأسفانه این نخستین بار نیست که ایادی صهیونیستی ـ آمریکایی به ساحت مقدس پیامبر اسلام اهانت کرده‌اند بلکه هر سال این توطئه از حلقوم و اراده انسان‌های افراطی و وابسته به صهیونیست برمی‌آید.

امام جمعه اهر تصریح کرد: تهیه این فیلم اهانت‌آمیز با سرمایه‌گذاری و مشارکت صهیونیست‌ها، آمریکاییان و استکبار جهانی به وجود آمده است.

وی تأکید کرد: دشمنان انتظار چنین بازخوردی را از جهان اسلام به خیال خام خود نداشتند اما اعلام موضع علمای جهان اسلام و امت اسلامی باعث شده که این افراد در مواضع خود عقب‌نشینی کنند.

امام جمعه اهر گفت: اگر اینگونه امت اسلامی در صحنه باشند قطعاً دشمنان در برابر اراده پولادین مسلمانان قدرت عرض‌اندام نخواهند داشت.

وی در قسمتی دیگر از سخنان خود از بردباری و سعه‌صدر مردم زلزله‌زده منطقه قدردانی کرد و افزود: با توجه به محدود بودن فصل کاری، مسئولان دست‌اندرکار در کمترین زمان ممکن به فکر ساختن سرپناه برای زلزله‌زدگان باشند.

امام جمعه اهر در ادامه به روز شعر و ادب فارسی نیز اشاره کرد و شهریار را یکی از شاعران علاقمند به اهل‌بیت عصمت و طهارت، انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس ذکر کرده و بر گرامیداشت سالروز این شاعر فرزانه تأکید کرد.

وی، به روز 28 شهریور ولادت حضرت فاطمه معصومه(س) و روز دختر نیز اشاره کرد و نقش دختران و زنان جوان را در ترویج فرهنگ حجاب و عفاف بسیار مهم عنوان کرد.

امام جمعه اهر افزود: باید با بهره‌مندی از سیره حضرت فاطمه زهرا(س)، حضرت زینب(س) و حضرت معصومه(س) با الگو قرار دادن زندگی پاک، ساده و بی‌آلایش آنها، الگوی مناسبی برای خود داشته باشیم.

انتهای پیام/خ20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول