اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح چهارمحال و بختیاری:

اهانت به پیامبر(ص) برای جلوگیری از موج بیداری اسلامی است

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح چهارمحال و بختیاری گفت: اهانت به ساحت پیامبر اعظم(ص)، برای جلوگیری از موج عظیم بیداری اسلامی در دنیاست.

اهانت به پیامبر(ص) برای جلوگیری از موج بیداری اسلامی است

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت‌الاسلام احمدرضا پورخاقان بعد از ظهر امروز در جمع فرماندهان، مدیران و کارکنان ستاد سپاه این استان، اظهار داشت: اهانت به ساحت پیامبر اعظم(ص)، تلاش مذبوحانه استکبار برای مقابله با اسلام و جلوگیری از موج عظیم بیداری اسلامی در دنیاست.

وی افزود: حمایت آمریکا، رژیم صهیونیستی و دولت‌های غربی از اهانت‌کنندگان به دین مبین اسلام و شعائر مذهبی مسلمانان مسبوق به سابقه است.

پورخاقان ادامه داد: اقدام سلمان رشدی ملعون، کاریکاتوریست دانمارکی و دیگر اقدامات از این قبیل نشان‌دهنده این مسئله است که نه تنها عزم جدی در دولت‌های غربی برای مقابله با این جنایت‌ها وجود ندارد بلکه این اعمال شیطانی با حمایت آنها صورت می‌گیرد.

مسئول سازمان قضایی نیروهای مسلح چهارمحال و بختیاری در ادامه با اشاره به جرایم نیروهای مسلح، گفت: آمار جرایم نیروهای نظامی و انتظامی در استان بسیار ناچیز است و همین تعداد کم نیز از ناآگاهی افراد ناشی می‎شود.

وی همچنین با اشاره به رسالت خطیر پاسداری از انقلاب و دستاوردهای ارزشمند آن، گفت: تذکر و یادآوری قوانین و مقررات در کاهش و به عبارتی از بین رفتن جرم و تخلف در نیروهای مسلح بسیار کارآمد است.

پورخاقان بر ضرورت ارتقای بصیرت و بینش آحاد مختلف مردم در راستای مبارزه با جنگ رسانه‎ای دشمن تأکید کرد و افزود: در حال حاضر ارتقای بصیرت و بینش اساسی‎ترین ابزار در راستای مقابله با جنگ نرم دشمن به شمار می‌رود.

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح چهارمحال و بختیاری، پیشرفت‏‎های انقلاب اسلامی را در عرصه‎‏های مختلف چشمگیر بیان کرد و گفت: جوانان ایرانی با اتکا بر خداوند متعال و استعدادهای ذاتی خود توانستند پیشرفت‌های عظیمی را بدون وابستگی به دیگر کشورها خلق کنند.

انتهای پیام/ش20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول