اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده حوزه انتخابیه بندرعباس:

خطای استراتژیک صهیونیسم، فصل جدیدی را در بیداری اسلامی رقم زد

خبرگزاری فارس: نماینده حوزه انتخابیه بندرعباس در مجلس شورای اسلامی گفت: خطای استراتژیک صهیونیسم می‌تواند فصل جدیدی را در بیداری اسلامی رقم بزند.

خطای استراتژیک صهیونیسم، فصل جدیدی را در بیداری اسلامی رقم زد

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، ابوالقاسم جراره پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به واکنش‌های مسلمانان در ساعات گذشته به فیلمی موهن، اظهار داشت: این حرکات پلید دشمن در برابر بیداری اسلامی، نشانه‌ عظمت و اهمیت این خیزش و رشد روزافزون آن است.

وی با بیان اینکه نور و رحمت الهی پیامبر خاتم (ص) برخلاف اراده مستکبران، تمامی عالم را فراخواهد گرفت افزود: این وعده، وعده‌ الهی است و کسی توان تغییر آن را ندارد.

عضو هیئت رئیسه فراکسیون اصولگرایان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: نظام‌ سلطه از روی ضعف و ناکامی در برابر بیداری اسلامی که روز به روز در سراسر منطقه  در حال گسترش است به این حرکات روی می‌آورد، که البته نه تنها نتیجه‌ای را به دنبال نخواهد داشت، بلکه عواقب آن متوجه خودشان خواهد شد.

جراره با محکومیت اقدام اخیر دولت آمریکا و توهین به مقدسات اسلام با ساخت فیلم موهن اظهار کرد: استراتژیست‌های صهیونیسم در این باره دچار یک خطای محاسباتی جدی شدند، چرا که شعله‌های خشم مقدس مسلمان می‌تواند فصل جدیدی از بیداری اسلامی را در میان کشورهای اسلامی رقم زند.

نماینده مردم بندرعباس، ابوموسی، بندرخمیر، حاجی‌آباد و قشم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه توهین به پیامبر (ص) به عنوان اشرف مخلوقات، توهین به بشریت و تمامی ادیان الهی محسوب می‌شود، تصریح کرد: این اقدام ناجوانمردانه از سوی سردمداران نظام سلطه و استکبار از جانب مسلمانان در سراسر جهان پاسخ قاطعانه‌ای دریافت خواهد کرد.

وی افزود: قطعا این حرکت یک طراحی هدفمند صهیونیستی در سالروز حادثه مشکوک یازده سپتامبر بوده است، اما استراتژیست‌های صهیونیسم دراین باره دچار یک خطای محاسباتی جدی شدند.

جراره، "آشکار شدن دورویی و نفاق دولت ایالات متحده در منطقه در بی پاسخ گذاشتن و عدم برخورد با این توهین" را از دیگر عواقب این توهین آشکار عنوان کرد و افزود: تاثیرپذیری و تبعیت تمامی ارکان سیاسی و تبلیغاتی آمریکا از صهیونیسم‌ها در این نوع حرکات کاملا آشکار است.

انتهای پیام/خ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول