اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس روابط عمومی و امور فرهنگی پارس جنوبی خبر داد

حضور 8 گروه تئاتری برجسته در جشنواره بزرگ تئاتر دفاع مقدس عسلویه

خبرگزاری فارس: رئیس روابط عمومی و امور فرهنگی پارس جنوبی از حضور 8 گروه تئاتری برجسته در جشنواره بزرگ تئاتر دفاع مقدس عسلویه خبر داد.

حضور 8 گروه تئاتری برجسته در جشنواره بزرگ تئاتر دفاع مقدس عسلویه

به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه حسین قربانی بعد از ظهر امروز در نشست هماهنگی ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت: گسترش فرهنگ ایثار و شهادت از مهم‌ترین اولویت‌های مسئولان در سال جاری است.

رئیس روابط عمومی و امور فرهنگی سازمان منطقه ویژه پارس از برپایی جشنواره بزرگ تئاتر دفاع مقدس در عسلویه خبر داد و افزود: همزمان با گرامیداشت هفته دفاع مقدس، جشنواره تئاتر استانی دفاع مقدس یادواره شهید تندگویان از سوی سازمان منطقه ویژه پارس برگزار خواهد شد.

قربانی تصریح کرد: جشنواره استانی تئاتر دفاع مقدس از دوم تا پنجم مهر ماه امسال با حضور گروه‌های نمایشی از شهرستان‌های دشتستان، گناوه، دیلم، تنگستان، دشتی، عسلویه و دیر برگزار خواهد شد.

دبیر جشنواره تئاتر استانی دفاع مقدس با اشاره به همراهی و مشارکت هنرمندان، اساتید و داوران مطرح تئاتر استانی در این جشنواره گفت: هدف از برگزاری این جشنواره مهم، ترویج فرهنگ شهادت، ایثار و پاسداشت جانفشانی‌ها و از خودگذشتگی فرزندان ایران اسلامی در هشت سال دفاع مقدس و انتقال پیام‌های ارزشمند مقاومت و پایداری به نسل جوان است.

قربانی خاطر نشان کرد: با اعلام فراخوان ارسال متون به دبیرخانه این جشنواره که در اواخر خرداد ماه منتشر شد، تعداد 20 اثر از گروه‌های نمایشی سراسر استان به دبیرخانه ارسال شد.

وی اضافه کرد: پس از انجام مرحله بازخوانی متون توسط بازخوانان استانی، 14 اثر به مرحله بازبینی راه یافت که در مرحله بازبینی نیز هشت اثر از بین آثار به مرحله اجرایی جشنواره راه یافتند که همزمان با گرامیداشت هفته دفاع مقدس این گروه‌ها به اجرای تئاترهای دفاع مقدسی خود خواهند پرداخت.

رئیس روابط عمومی و امور فرهنگی سازمان منطقه ویژه پارس با اشاره به فعالیت‌های گسترده این سازمان در راستای توسعه فرهنگی منطقه بیان کرد: برگزاری جشنواره‌های متعدد با هدف شناسایی استعدادها و پتانسیل‌های فرهنگی و هنری منطقه یکی از اولویت‌های روابط عمومی و امور فرهنگی سازمان منطقه ویژه پارس محسوب می‌شود.

قربانی گفت: در این راستا طی شش ماهه نخست سال جاری می‌توان به برگزاری جشنواره‌های متعددی از جمله جشنواره بزرگ قرآنی حبل‌المتین، جشنواره شعر پلاک عاشقی (یادواره شهید مهدوی) و جشنواره تئاتر استانی دفاع مقدس و.... اشاره کرد.

وی اذعان داشت: از تمام توان و ظرفیت موجود برای رشد و اعتلای فرهنگ منطقه تلاش می‌کنیم و هیچ فرصتی را هدر نخواهیم داد.

انتهای پیام/خ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول