اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه شهرکرد:

دفاع مقدس برکات بی‌نهایتی را برای ایران به ارمغان آورد

خبرگزاری فارس: مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه شهرکرد گفت: حماسه دفاع مقدس برکات و دستاوردهای بی‌نهایتی را برای ملت ایران به ارمغان آورد.

دفاع مقدس برکات بی‌نهایتی را برای ایران به ارمغان آورد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، حجت‌الاسلام سید محمدحسین عالم بعد از ظهر امروز در همایش ائمه جماعات و فرماندهان رده‎های بسیج ناحیه شهرکرد، اظهار داشت: فرهنگ ایثار و شهادت برگرفته از تعالیم دینی و برخاسته از مساجد سطح کشور است.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دفاع مقدس و انقلاب خاطرنشان کرد: امروز دشمنان نظام و اسلام با تمام ظرفیت برای انحراف فکری عموم مردم به ویژه نسل جوان برنامه تحریف‌‌کننده دارند و این وظیفه ما مسئولان است که در راستای خنثی کردن برنامه‌های شیطانی اقدام کنیم.

عالم با تأکید بر اینکه حماسه دفاع مقدس برکات و دستاوردهای بی‌نهایتی را برای ملت ایران به ارمغان آورد، گفت: با تحمیل جنگ بر ایران از سوی دشمنان، دفاع مقدس مردم مسلمان و انقلابی ایران شکل گرفت و نیروهای جوان و شهادت‌طلب به جبهه‌ها شتافتند که پس از شکل‌گیری اتحاد و انسجام در میان نیروهای انقلابی و طرد نیروهای وابسته، حماسه‌ای مقدس شکل گرفت که نه تنها در تاریخ ایران اسلامی بلکه در جهان بی‌‌سابقه بود.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه شهرکرد خاطرنشان کرد: جهاد و شهادت مردان با ایمان و مخلص این سرزمین، ستون‌های نظام اسلامی را مستحکم کرد.

وی در ادامه با تأکید بر اینکه بدون شک حماسه رزمندگان در طول هشت سال دفاع مقدس، همواره در تاریخ این سرزمین ماندگار و پایدار خواهد ماند، گفت: رزمندگان متعهد و ایمان‌مدار، همواره در سخت‏‎ترین شرایط از اسلام و میهن اسلامی خود دفاع کرده و حماسه‎‏های جاوید آفریده‎‏اند.

عالم ادامه داد: هشت سال دفاع مقدس صحنه‌ای از تاریخ ماست که نمایانگر پایداری و مقاومت ملتی است که با دست خالی در برابر تجاوزی بزرگ، مردانه ایستاد و ذره‌ای از خاک و آرمان‌های خود دست نکشید.

همایش ائمه جماعات، هیئت امنای مساجد و فرماندهان پایگاه‎ها و حوزه‎ها ناحیه مقاومت شهرستان شهرکرد در مسجد صاحب‏الزمان(عج) این شهر برگزار شد.

انتهای پیام/خ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول