اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار تبریز خبر داد

اختصاص 1000 میلیارد ریال اعتبار برای پروژه‌های عمرانی جدید در هفته دفاع مقدس

خبرگزاری فارس: شهردار تبریز از آماده‌سازی هزار میلیارد ریال طرح و پروژه عمرانی خدماتی جدید از سوی شهرداری برای افتتاح در طول هفته دفاع مقدس خبر داد.

اختصاص 1000 میلیارد ریال اعتبار برای پروژه‌های عمرانی جدید در هفته دفاع مقدس

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، علیرضا نوین اظهار کرد: هفته دفاع مقدس به عنوان طلایی‌ترین دوران در تاریخ عزت و اقتدار ایران اسلامی است و تمام مسئولان و مردم باید در پاسداشت ارزش‌های این دوران و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر همت کنند.

شهردار تبریز در ادامه با اشاره به برنامه‌ریزی‌های مدیریت شهری برای پاسداشت هر چه بهتر این ایام از آماده‌سازی چندین طرح و پروژه عمرانی و خدماتی در نقاط مختلف شهر برای بهره‌برداری و تقدیم به شهروندان خبر داد و افزود: 12 طرح و پروژه جدید عمرانی و خدماتی از سوی شهرداری تبریز و مناطق و سازمان‌های تابعه به مناسبت هفته دفاع مقدس آماده بهره‌برداری شده که این پروژه‌ها در طول این ایام به تناوب مورد افتتاح قرار خواهند گرفت.

نوین در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اهم پروژه‌های آماده افتتاح شهرداری افزود: طرح تبادل امام علی(ع) مهم‌ترین و بزرگ‌ترین پروژه عمرانی آماده افتتاح شهرداری در این ایام به شمار می‌رود که برای اجرای این طرح عظیم بالغ بر 50 میلیارد ریال اعتبار از سوی شهرداری هزینه شده است.

وی در عین حال با اشاره به دیگر طرح‌های عمرانی آماده افزود: طرح نورپردازی و آب‌نماهای میدان‌چایی، دو باب سرویس بهداشتی، کف‌سازی پارک مفاخر، آغاز عملیات اجرایی 500 واحد مسکونی در شهرک خاوران، فرهنگسرای شهید شفیع‌زاده، سالن ترافیک میدان تنیس، کتابخانه کوی دادگستری، پل‌های عابرگذر طوبی و پیشقدم، پیاده‌روسازی فلکه جانبازان تا زعفرانیه و تملک ایستگاه‌های قطارشهری از دیگر طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی آماده بهره‌برداری شهرداری تبریز در این ایام به شمار می‌رود.

شهردار تبریز در عین حال ابراز امیدواری کرد با مشارکت و همکاری عموم شهروندان شهر تبریز بیش از گذشته در مسیر توسعه قرار گیرد.

انتهای پیام/و30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول