اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار مرکزی:

8 سال دفاع مقدس یادآور ارزش‌های والای انسانی است

خبرگزاری فارس: استاندار مرکزی در پیامی گرامیداشت هفته دفاع مقدس را یادآور ارزش‌های والای انسانی توصیف کرد و گفت: گرامیداشت هفته دفاع تکلیف و وظیفه‌ای ملی، انسانی و دینی است.

8 سال دفاع مقدس یادآور ارزش‌های والای انسانی است

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک علی‌اکبر شعبانی‌فرد در پیامی به مناسبت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس که امروز نسخه‌ای از آن به دفتر خبرگزاری فارس ارسال شده آورده است: دوران هشت ساله نبرد ملت سلحشور ایران اسلامی با استکبار جهانی، یادآور حماسه‌آفرینی زنان دلیر و مردان دلاور این سرزمین الهی برای ترویج ارزش‌های والای انسانی و پاسداشت از مرزهای عزت و سربلندی است.

در این پیام آمده است: حماسه سترگ ملت بزرگ ایران زمین همچون نگینی تابناک و بی‌همتا تا ابد در تاریخ این کشور می‌درخشد و به جهان و جهانیان درس آزادگی و زیستن عزتمندانه را می‌آموزد.

این پیام می‌افزاید: ملت ایران اسلامی در دوران دفاع مقدس در روزهای حماسه و ایثار مشق عشق نمودند و عالمیان را درس عاشقی دادند و زرین‌ترین برگ تاریخ این مرز و بوم را رقم زدند.

استاندار مرکزی در پیام خود آورده است: دلاوران ایرانی آن حماسه عظیم را به تأسی از سیره سید و سالار شهیدان حضرت امام حسین(ع) و تحت زعامت سلاله پاک او حضرت امام خمینی(ره) خلق کردند که سرفصلی تازه و نقطه عطفی در سرگذشت مردم نجیب ایران زمین محسوب می‌شود و الگو و سرمشق یگانه‌ای برای آیندگان خواهد بود.

در ادامه این پیام آمده است: بر ما و آیندگان،‌ نکوداشت آن حماسه بزرگ و بزرگداشت آن همه ایثار و فداکاری و تکریم و تجلیل از آن حماسه سازان و ایثارگران عرصه جهاد و شهادت و تحکیم و ترویج آن فرهنگ غنی و پربار و انسان‌ساز تکلیف و وظیفه‌ای ملی، انسانی و دینی به حساب می‌آید.

استاندار استان مرکزی در این پیام با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان والامقام و ادای احترام به همه حماسه‌سازان و ایثارگران گرانقدر و تبریک هفته دفاع مقدس از همه مسئولان خواست نسبت به تکریم و بزرگداشت حماسه‌سازان این دوران برنامه‌ریزی و اهتمام ورزند.

انتهای پیام/خ30/د1000

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول