اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار خراسان‌شمالی:

مشکلات فرهنگی با بهره‌گیری از دفاع مقدس برطرف می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار خراسان‌شمالی تاکید کرد: مشکلات فرهنگی جامعه با بهره‌گیری از فرهنگ دفاع مقدس برطرف می‌شود.

مشکلات فرهنگی با بهره‌گیری از دفاع مقدس برطرف می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری خراسان‌شمالی سیدکریم سجادی در نشست ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس با بیان اینکه حفظ ارزش‌های دفاع مقدس مأموریت همگان است، تصریح کرد: شاید دوران دفاع مقدس هیچ‌گاه تکرار نشود و همه ما مسئولیت داریم تا در جهت حفظ این میراث نظام اسلامی کوشا باشیم.

وی گفت: دفاع مقدس یک گنجینه بزرگ فرهنگی است که اگر به آن توجه شود خیلی از مشکلات فرهنگی برطرف خواهد شد.                                                     

جانشین ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس خراسان‌شمالی ادامه داد: هرکسی در هر جایگاهی که هست در قبال دفاع مقدس باید تکلیف خود را ادا کند.

سجادی اظهار کرد: برنامه‌های ستاد در دو محور تحلیلی و محتوایی تعیین شود و همه تلاش کنند تا برنامه‌های محتوایی آن تقویت شود.

وی ادامه داد: صدا و سیما با ارائه برنامه‌های با محتوا ، جوانان و نوجوانان را با دستاوردهای دفاع مقدس آشنا کند.

معاون استاندار خراسان‌شمالی یکی از دلایل اصلی پیروزی سپاه اسلام در مقابل دشمنان را بعد مردمی دفاع مقدس برشمرد و یادآور شد: این مهم از هنرهای حضرت امام (ره) بود.

دبیر ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس نیز در این نشست گفت: برنامه جاری که مصوب کرده‌ایم به عنوان یک مطالبه دنبال تا اجرایی شود.

سعادت جلال‌دوست ادامه داد: کمیته‌ها گزارش‌ها را در طول ایام هفته دفاع مقدس به صورت روزانه جمع نمایند تا در پایان بتوانیم جمع‌بندی مناسبی داشته باشیم.

ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس خراسان‌شمالی دارای 10 کمیته است که در طول این هفته 120 عنوان برنامه را در سطح استان به اجرا در خواهد آورد.

انتهای پیام/صا30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول