اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار شوشتر خواستار شد

برگزاری برنامه‌های با کیفیت فرهنگی در هفته دفاع مقدس شوشتر

خبرگزاری فارس: معاون فرماندار شوشتر خواستار برگزاری برنامه‌های باکیفیت در عرصه فرهنگی در آستانه هفته دفاع مقدس در این شهرستان شد و گفت: همه نهاد‌ها باید برای گرامیداشت این هفته تلاش کنند.

برگزاری برنامه‌های با کیفیت فرهنگی در هفته دفاع مقدس شوشتر

به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر، آرش قنبری ظهر امروز در جلسه ستاد هماهنگی برگزاری هفته دفاع مقدس در شوشتر اظهار داشت: باید تلاش کرد تا برنامه‌های نوین و با کیفیت برای هفته دفاع مقدس در نظر بگیرم.

وی با اشاره به اینکه در این هفته باید توجه زیادی به خانواده‌های معظم شهدا شود، تاکید کرد: باید در سال‌جاری توجه زیادی به خانواده‌های شهدا شود و سرکشی به این خانواده‌های بی‌مدعا و با اخلاص در دستور کار برنامه‌های این هفته باشد.

وی با تاکید بر اینکه همه دستگاه‌ها باید در راستای برگزاری باشکوه این هفته تلاش کنند، افزود: همه دستگاه‌ها باید به اندازه وسع خود در این باره تلاش کنند و همه باید به نوعی دین خود را نسبت به شهدا و خانواده‌های آن‌ها و به ویژه ارزش‌های به جای مانده از آن‌ها ادا کنند.

معاون فرماندار شوشتر تاکید کرد: توجه به خانواده‌های شهدا در این هفته باید بیشتر باشد زیرا این خانواده‌ها آینه تمام عیار صبر و استقامت هستند.

قنبری با محکومیت توهین به پیامبر اکرم(ص) خاطر نشان کرد: توهین به پیامبر اکرم(ص) تنها نشان عجز و ناتوانی دشمنان اسلام است و به این دلیل این اتفاقات در دستور کار دشمنان قرار دارد که در بسیاری از نقشه‌های خصمانه خود علیه ایران اسلامی و سوریه شکست خورده‌اند.

وی با اشاره به اینکه دین اسلام توهین به مقدسات را حرام می‌داند، تاکید کرد: اسلام توهین به مقدسات دیگر ادیان را حرام می‌داند ولی استکبار جهانی با چنین حرکت‌هایی تنها در راستای افزایش تنش در جهان اسلام و به راه‌اندازی جنگ ادیان تلاش دارد.

انتهای پیام/خ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول