اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار اهواز خبر داد

اجرای 150 عنوان برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس

خبرگزاری فارس: فرماندار اهواز از اجرای 150 عنوان برنامه در اهواز به مناسبت هفته دفاع مقدس خبر داد.

اجرای 150 عنوان برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس

عبدالعزیز فدعمی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز اظهارداشت: برنامه‌های هفته دفاع مقدس امسال در دو بخش برنامه‌های عمومی با حضور اقشار مختلف مردم در مساجد و پایگاه‌های مقاومت بسیج و کانون‌های فرهنگی اجرا و نیز برنامه‌های اختصاصی به صورت ویژه  برای مخاطبان خاص به اجرا در می‌آید.

وی با گرامیداشت هفته دفاع مقدس افزود: این دوران، اوج افتخار آفرینی ملت ایران است و در این راستا تبیین ارزش‌های دفاع مقدس و پاسداشت ارزش‌های این دوران از مهمترین وظایف همه ماست.

فرماندار اهواز تصریح کرد: رشادت، شهامت و افتخار آفرینی فرزندان این مرز و بوم در دوران دفاع مقدس الگوی خوبی برای نسل امروز است وانتقال این الگوها به نسل جوان باید از طرق مختلف صورت پذیرد.

فدعمی برنامه‌های عمومی هفته دفاع مقدس را شامل فضاسازی، تجلیل از خانواده شهدا و ایثارگران، تشریح دستاوردهای دوران دفاع مقدس در محافل مختلف، برگزاری نمایشگاه‌های عکس، پوستر و محصولات فرهنگی، برگزاری یادواره شهدا، برپایی ایستگاه‌های صلواتی، غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدای هشت سال دفاع مقدس، محافل شعر و خاطره‌گویی، برگزاری مسابقات فرهنگی هنری مذهبی و ورزشی عنوان کرد.

وی افزود: همچنین اردوهای بازدید از مناطق عملیاتی، محافل انس با قرآن و زیارت عاشورا و دیدار از آسایشگاه جانبازان و معلولان از جمله برنامه‌هایی است که در این هفته تدارک دیده شده است.

فرماندار اهواز خاطرنشان کرد: همزمان با 31 شهریور نخستین روز از هفته دفاع مقدس که به نام روز بصیرت، شجاعت و ولایت نامگذاری شده است رژه بزرگ و حماسی نیروهای مسلح در اهواز اجرا می‌شود.

وی افزود: روز اول مهرماه که دومین روز از هفته دفاع مقدس است نیز به نام دانش‌آموزان، نوآوران و دانشمندان نامگذاری شده و برنامه‌های ویژه‌ای در این روز در مدارس و دانشگا‌ه‌ها برگزار خواهد شد.

فدعمی با اشاره به نامگذاری روز ششم مهرماه با عنوان شهادت، عزت و کرامت، ادامه داد: مراسم غبارروبی و عطرافشانی مزار شهدا با حضور مردم ولایتمدار و شهیدپرور اهواز انجام می‌شود.

فرماندار اهواز همچنین برگزاری سمینارهای نقش زنان در هشت سال دفاع مقدس و همچنین زنان، ارزش‌های اسلامی و پایداری ملی، گردهمایی بسیج اصناف، مسابقات وبلاگ نویسی و نشست‌های بصیرتی در پایگاه‌های مقاومت بسیج، اجرای طرح راویان آزادی و سخنرانی ایثارگران در مدارس و دانشگاه‌ها، رونمایی از آثار هنری با موضوع دفاع مقدس و برگزاری نشست سیاسی بیداری اسلامی با حضور دانش‌آموزان بسیجی را از جمله برنامه‌هایی نام برد که برای اجرا دراین هفته برنامه‌ریزی شده است. 

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول