اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سپاه الغدیر استان یزد با صدور پیامی

سربلندی نظام در دفاع مقدس حاصل هوشمندی امام و مقاومت ملت ایران بود

خبرگزاری فارس: سپاه الغدیر استان یزد با صدور پیامی به مناسبت هفته دفاع مقدس اعلام کرد: سربلندی انقلاب و نظام در هشت سال دفاع مقدس، حاصل هوشمندی و مدیریت الهی حضرت امام (ره) و روح مقاومت و سلحشوری ملت ایران است.

سربلندی نظام در دفاع مقدس حاصل هوشمندی امام و مقاومت ملت ایران بود

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد به نقل از روابط عمومی سپاه الغدیر استان یزد، در این بیانیه آمده است: هفته دفاع مقدس یادآور جانفشانی‌ها، ایثارگری‌ها و فداکاری‌های ملت بزرگ ایران به ویژه جوانان غیور و شیرزنانی و نیروهای مسلحی است که از زمین و هوا آتش خشم ملت را بر تجاوزگران بعثی و مزدوران صدامی فرو ریختند و بزرگترین حماسه‌های تاریخ ایران را رقم زدند.

در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: ملت ایران هیچ‌گاه نقش کشورهایی که در کنار صدام علیه ملت ایران قرار گرفتند و به رژیم بعث عراق، فناوری ساخت سلاح‌های شیمیایی ارائه کردند تا با موشک‌های خود هزاران انسان بی‌گناه را در شهرهای ما به خاک و خون بکشند و با دادن اطلاعات توسط آژانس‌هایشان عملا در جنگ شرکت داشتند را فراموش نخواهند کرد.

در این بیانیه همچنین آمده است: این کشورها امروز باید پاسخگوی بی‌گناهانی باشند که در گوشه و کنار آسایشگا‌ه‌ها و در درون خانواده‌ها با سینه‌هایی مجروح از حملات شیمیایی رنج می‌برند و البته که این افراد برای ملت ایران و خانواده‌های بزرگوارشان افتخار و برای عاملان این جنایات، سند جنایت هستند.

در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: سربلندی انقلاب و نظام در هشت سال دفاع مقدس، حاصل هوشمندی و مدیریت الهی حضرت امام (ره) و روح مقاومت و سلحشوری ملت ایران است؛ تجارب و دستاوردهای دفاع مقدس پشتوانه عظیم ملت ایران در شکست تحریم‌ها و تهدیدات استکباری و گنجینه‌ای ارزشمند و سرمایه‌ای پایان‌ناپذیر است که طی بیش از دو دهه اخیر، انقلاب و نظام را در مواجهه با چالش‌ها، بحران‌ها و مشکلات تحمیلی و سخت‌ناشی از سناریوهای دشمنان به سلامت عبور داده است.

در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: تحکیم قدرت بازدارندگی دفاعی و جایگاه برتر منطقه‌ای و حرکت به سمت فتح قله‌های بلند اقتدار علمی جهان و دستیابی به دانش و فن‌آوری راهبردی روز، از جمله در حوزه هسته‌ای و نقش آفرینی و تاثیرگذاری بی‌تردید در عرصه معادلات و تحولات بین‌المللی، ایران را به کشوری مقتدر تبدیل کرده و پیشرفت‌ها و تعالی کشور با تکیه بر ظرفیت‌های بومی و توانمندی‌های ملی، در حقیقت مصادیقی از دستاوردهای گران‌سنگ دفاع مقدس در قلمرو داخلی و خارجی به شمار می‌رود.

در بخش دیگری از این بیانیه آمده است: برگزاری موفقیت‌آمیز شانزدهمین اجلاس عدم تعهد در تهران، عزت و عظمت ملت غیور ایران را برای همه دیده‌های بیدار در سراسر این کره خاکی آشکار کرد. در بررسی و تجزیه و تحلیل رخدادهای پیش و پس این رویداد حساس و مهم جهانی، نشان می‌دهد اجلاس جنبش عدم تعهد در پایتخت انقلاب اسلامی جهان، به آوردگاه مخالفت با نظام ظالمانه بین‌المللی و محاکمه آشکار استکبار و صهیونیسم تبدیل و به رغم جنجال‌آفرینی رسانه‌های غربی و اظهارات صریح مقامات آمریکایی صهیونیستی برای ترغیب و یا تهدید کشورهای عضو مبنی بر عدم شرکت در این اجلاس، استقبال منحصر به فرد آنان در عالی‌ترین سطوح با مشارکتی مثال زدنی، سیلی سختی بر صورت آمریکا نواخت و بطلان سناریوی ایران هراسی غرب را نیز اعلام کرد.

در بخش پایانی این بیانیه آمده است: اینک ما الغدیریان دوشادوش نیروهای مسلح استان یزد، ضمن تبریک ایام خجسته هفته دفاع مقدس بار دیگر با خون سرخ شهیدان عهد می‌بندیم که در صیانت از دستاوردهای انقلاب اسلامی به ویژه در حراست از حریم مقدس ولایت مطلقه فقیه و تحقیق آرمان‌های مقدس رهبر فقید انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و تحت زعامت رهبر معظم انقلاب و فرمانده کل قوا  حضرت آیت‌الله امام خامنه‌ای، لحظه‌ای غفلت نخواهیم ورزید و در پاسداری از آرمان‌ها و ارزش‌های اسلام ناب محمدی (ص) هر لحظه آماده جانفشانی هستیم تا اینکه پرچم سرافراز اسلام وحدت‌بخش و توحید‌آفرین را در سراسر جهان هستی به اهتزاز درآوریم و جهان را از لوث طاغوت‌های زمان پاک کنیم.

انتهای پیام/خ30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول